|
|
کدخبر: ۱۷۸۴۲۷

با توجه به محرومیت تقریبا قطعیه استقلال تهران از انجام نقل و انتقالات توسط حکم فیفا، احتمال خروج جبارف از این تیم قوت گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، وقتی که مدیران استقلال متوجه محرومیت استقلال از انجام نقل و انتقالات شدند و آن موقع دیگر با دو بازیکن یعنیجبارفو آندرانیک تیموریان قرارداد بسته بودند و حتی به جبارف قبل از صادر شدن کارت ITC اش پول هنگفتی داده بودند.

بعد از رایزنی های مسئولان فدراسیون فوتبال و استقلال و وکلای استقلال در خارج بالاخره قرار بود که امروز فیفا پاسخ قطعی خود را دوازده ظهر امروز به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال بدهد که هنوز پاسخ فیفا رسانه ای نشده است ولی گفته می شود که تغییر حکم فیفا برای استقلال بسیار بعید است.

از طرفی اگر استقلال به طور قطعی از انجام نقل و انتقالات محروم شود، باید تا ۱۳ بهمن صبر کند تا پنجره نقل و انتقالات فیفا بسته شود و بعد از آن آندو تیموریان و جبارف را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

حالا نکته اینجاست که مسئولان استقلال اگر بخواهند به این شکل این دو بازیکن را جذب کنند، فقط برای نیم فصل میتوانند این دو را جذب کنند و از طرف دیگر سرمربی تیم ملی ازبکستان، بابایان نیز به جبارف گفته است که اگر میخواهی فقط برای نیم فصل در استقلال بازی کنی، این کار را انجام نده و برای استقلال بازی نکن و همین مسئله احتمال رفتن جبارف از استقلال را بسیار زیاد کرده است.

از طرف دیگر هم احتمالا استقلال تهران با رفتن جبارف ضرر مالی سنگینی میخورد زیرا پولی را که به این بازیکن داده است، به سختی میتواند دوباره باز پس گیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار