|
|
کدخبر: ۱۷۸۶

فولاد خوزستان در یک دیدار پربرخورد و پرحاشیه موفق شد پرسپولیس را شکست دهد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۲۱ دیشب در دیداری دوستانه در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند.

* این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک فولاد به پایان رسید. برای فولاد مهدی نوری ۱۷ پنالتی، اسماعیلی شریفات ۵۵ و برای پرسپولیس قاسم دهنوی ۶۱ پنالتی گلزنی کردند.

* نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس با لباس مشکی که همرنگ بازیکنان فولاد بود به میدان آمده بود که به دلیل همرنگ بودن لباسش با بازیکنان حریف، کاور سفید به تن کرد.

* حدود ۴ هزار هوادار از این مسابقه دیدن کردند.

* محمد پنجعلی، ضیا عربشاهی و علیرضا حقیقی تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

* فولاد در دقیقه ۱۵ صاحب پنالتی شد، بازیکن این تیم وقتی قصد زدن ضربه را داشت رضا حقیقی برای او مزاحمتی ایجاد کرد که داور دستور به تکرار ضربه پنالتی و تصمیم به اخراج بازیکن پرسپولیس گرفت.

* در ابتدای مسابقه تمام بازیکنان فولاد سمت علی دایی رفتند.

*کادر فنی پرسپولیس سمت حسین فرکی رفتند و به این مربی خوش‌آمد گفتند.

* سید جلال حسینی همچنان با سری بانداژ شده در میادین حاضر می‌شود.

* امید نمازی تماشاگر ویژه این مسابقه بود.

* هواداران پرسپولیس علی دایی و اکثر بازیکنان خود را تشویق کردند.

* با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس در نیمه دوم فولاد نیز یک بازیکن خود را بیرون کشید و با ۱۰ نفر به بازی ادامه داد.

* در دقیقه ۶۱ میلاد همایونی دروازه‌بان فولاد مرتکب خطای پنالتی شد و داور او را از زمین اخراج کرد.

* با توجه به اینکه فولادی‌ها در آغاز نیمه دوم یک بازیکن خود را بیرون کشیده بودند، دروازه‌بان دوم این تیم به جای همان یار وارد زمین شد.

* در دقیقه ۷۵ عبدالله کرمی و محمد عباسی با یکدیگر دچار درگیری شدند.

* در نیمه اول مسابقه خطای خشن میثم حسینی بازیکن پرسپولیس از چشم داور دور ماند که این مسئله با اعتراض نیمکت‌نشیان فولاد همراه شد.

* در اواخر نیمه دوم فرزاد حاتمی بازیکن سابق استقلال به جای اسماعیل شریفات وارد میدان شد، حضور حاتمی در میدان با شعارهای هواداران پرسپولیس علیه او همراه شد.

* ایوب کلانتری در دقیقه ۹۰ با خطا روی قاسم دهنوی کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

* اواسط نیمه دوم در جایگاه ویژه بین یکی از هواداران و ماموران نیروی انتظامی درگیری به وجود آمد که ضیا عربشاهی از پیشکسوتان پرسپولیس وارد این ماجرا شد و یک طرف این قضیه بود که سعی در آرام کردن فضا و رفع مشکل داشت. این درگیری با دخالت عربشاهی و ماموران انتظامی به پایان رسید.

* با توجه به اینکه این بازی دوستانه بود اما بازیکنان دو تیم بسیار محکم بازی می‌کردند و خشونت بسیار زیاد این دیدار منجر به دریافت کارت قرمز برای سه بازیکن شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار