|
|
کدخبر: ۱۷۸۶۸۴

کریم باقری مربی جوان پرسپولیس اعتقاد دارد که تیمش میتواند از سد تیم الهلال بگذرد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز به نقل از وبسایت نود - کریم باقری در خصوص تولدش و اینکه خیلی‌ها از جمله علی دایی و علی کریمی تولد او را تبریک گفتند و بازیکنان پرسپولیس هم برای وی جشن گرفتند، گفت: فرصت را غنیمت شمرده و از تمام دوستان و هوادارانی که به هر نحو تولدم را تبریک گفتند تشکر می‌کنم. من چه با همبازیان قبل خود و چه بازیکنان فعلی تیم رابطه دوستانه خیلی خوبی دارم و همیشه سعی کرده‌ام با همه این عزیزان ارتباط خوبی داشته باشم.

وی افزود: اولین بار که برای من جشن تولد گرفته شد برمی‌گردد به دوران حضورم در باشگاه النصر امارات که در آنجا یکی از دوستانم بدون اینکه به من اطلاع دهد برایم جشن تولدی ترتیب داد که حسابی سورپرایز شدم و بعد از آنها خانواده‌ام نیز هر سال به هر نحوی برایم جشن تولد گرفتند.

مربی پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی فردا با الهلال خاطرنشان کرد: بازیکنان ما از همان ابتدای فصل نهایت تلاش خود را کرده‌اند که در صدر جدول رقابت‌های لیگ قرار داشته باشند و خوشبختانه با کمک برانکو و دستیارانش این اتفاق رخ داد و در حال حاضر هم برای بازی با الهلال شرایط خیلی خوبی داریم.

باقری با بیان اینکه الهلال تیم بسیار قدرتمندی است، عنوان کرد: حریف عربستانی‌مان سال‌هاست که یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا بوده و بدون شک بازی راحتی مقابل این تیم نداریم. با توجه به آمادگی که من در بازیکنان می‌بینم انشالله که بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه داده و یک پیروزی خوب مقابل الهلال کسب کنیم

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار