|
|
کدخبر: ۱۷۸۸۳۳

آغاز دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های اروپا از امشب

امشب در حالی دور برگشت جام باشگاه های اروپا برگزار شد که آرسنال کابوس بازی رفت برایش تکرار شد و رئال به راحتی به مرحله بعد صعود کرد.

امشب دور برگشت مرحله ی یک هشتم جام باشگاه های اروپا در حالی آغاز شد که در بازی اول رئال در خانه ی ناپولی باید با این تیم بازی میکرد، رئال که در بازی رفت توانست ۱ _ ۳ این تیم را ببرد و شاید گفت یک چهارم کار خود را انجام دهد و در برنابئو کار خود را راحت کند.

رئال مادرید در خانه ناپولی به مصاف این تیم رفت و هواداران پرشور ناپل در استادیوم اختصاصی این تیم حضور یافتند تا تیم مورد علاقه خود را حمایت کنند.

طی روزهایی که کهکشانی ها به ناپل سفر کرده بودند، هواداران این تیم هر شب در مقابل هتل محل اقامت این تیم تجمع کرده و استراحت ستارگان رئال را مختل می کردند.

اما در بازی امشب شاگردان زیدان ابتدا مانند بازی رفت در دقیق۲۴ گل اول را از بازیکنان دریافت کردند اما در دقایق ۵۱ و۵۷ با دو ضربه سر راموس، رئال ۱ _ ۲ بازی را پیش افتاد ودر نهایت در دقیقه۱ + ۹۰ در ریواند شوت رونالدو موراتا تیر خلاص آخر را به ناپولی زد.

اما در بازی دوم امشب بایرن مونیخ به مصاف آرسنالی میرفت که سرمربیش در معرض برکناری از این تیم بود وبازی رفت را هم تیمش ۱ _ ۵ باخته بود، اما همه فکر میکردند که آرسنال دیگر امکان صعودش کم است و این بازی حیثیتی است و همین هم شد و آرسنال کابوس بازی برگشت برایش اتفاق افتاد و بازی را با نتیجه ۵ بر ۱ واگذار کرد.

یاران آرسنال ابتدا گل اول را مقابل بایرن به ثمر رساندن و به پیروزی وصعود تا حد خیلی کمی امیدوار شدند اما اخراج کوشیلنی در نیمه دوم و دادن پنالتی به بایرنی ها روند بازی را تغییر داد و بایرن در دقایق ۶۸،۷۸، ۸۰،۸۵ به گل رسید و کابوس بازی برگشت دوباره برای ارسنال تکرار شد.

اما فردا هم بایدش شاهد دیدار های دیگر جام باشگاه های اروپا باشیم تا تکلیف این مرحله به طور کامل مشخص شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار