|
|
کدخبر: ۱۷۸۸۴۲

دور برگشت مرحله یک هشتم جام باشگاه های اروپا

امروز دو دیدار دیگر دور برگشت مرحله یک هشتم جام باشگاه های اروپا در حالی برگزار شد که در مهمترین آن که بازی پی اس جی و بارسا بود کمتر کسی فکر میکرد بارسا آنهم در کمتر از ۱۰ دقیقه دست به معجزه بزند و به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امشب بارسا در حالی به مصاف پی اس جی رفت که همه منتظر یک معجزه برای صعود بارسا بودند،
بارسایی که در بازی رفت ٠ _ ۴ باخته بود در دقیقه ۳ با گل سوارز یکذره به ادامه امیدوار شد و انگیزه گرفت، اما بارسا که پرسینگ شدیدی را در پیش گرفته بود دقیقه ۴۰ سر غفلت بازیکنان پی اس جی و گل به خودی آنها به گل رسید تا در پایان نیمه اول بارسا باپیروزی ۰ _ ۲ به رختکن رود اما با شروع نیمه دوم وانگیزه بالای بازیکنان بارسا برای حماسه سازی و همچنین استرس شدید پاریسی ها در دقیقه۵۰ با پنالتی بحثبرانگیزی که بر روی نیمار گرفته شد و مسی آنرا گل کرد بارسا قدمی دیگر به برآورده شدن معجزه اش نزدیک شد، اما پاریسی ها که فکر این را هم نمیکردند که سه گل تا اینجای بازی دریافت کنند، غرق در ناباوری و استرس بودند، که مبادا حذف شوند و سرگردان شده بودند اما بارسا برای چند لحظه از بازی غفلت کرد و ضربه ی بی نقص کاوانی به سمت دروازه ی بارسا بازی را ۱ _ ۳ کرد و بارسایی ها مخصوصا انریکه را به سکوتی عمیق فرو برد.

اما این پایان کار نبود و با اینکه بارسا خوب نبود ولی با یک کاشته ی خیلی قشنگ و مهندسی شده ی نیمار دروازه پی اس جی را در دقیقه ۸۸ باز کرد و یک نیمچه امیدی برای بارسایی ها بوجود آمد و تنها ۳ دقیقه بعد با پنالتی دیگری که آنهم شک وشبهه دار بود و نیمار گلش کرد بارسایی ها فاصله خود را تا تاریخ سازیشان چیزی ندیدند و در ثانیه های پایانی تراشتگن هم جلو کشید تا بارسا با هر ۱۱ بازیکنش روی دروازه پاری سن ژرمن فشار بیاورد و این در نهایت به گل ششم در دقیقه ۹۰ + ۵ برسد.

ارسال عالی نیمار را سرجی روبرتو در در مقابل دروازه قطع کرد تا گل ششم برای بارسا رقم بخورد و این تیم با برتری ۶-۱، به پیروزی برسد و اشک ها ولبخند های بسیاری را بوجود بیاورد و همینطور یک اتفاق غیر قابل باور و قشنگ را در فوتبال خلق کند.

اما بازی بعدی بازی دورتمند و بنیفیکا بود که دورتمند در بازی رفت در خانه بنفیکا بازی را۰ _ ۱ واگذار کرده بود و به بردی با فاصله ۲ گل نیاز داشت.

اما دورتوند توانست با ارائه دادن یک بازی خوب و منطقی با تگ گل پولیسیچ و ۳ گل اوبامیانگ در دقایق ۸۵،۶۱، ۴ که گل آخرش آفساید بود بازی را ۰ _ ۴ ببرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار