|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۰۳

مگویان در ۳ سال اخیر یکی از مهره های خوب استقلال در ترکیب این تیم بوده اما چندی پیش به دلیل مصدومیت از همراهی استقلال دور ماند و الان که به تمرینات برگشته با توجه به وضعیت خوب استقلال شرایطش سخت تر از همیشه است.

به گزارش امید نیوز و به نقل از ورزش۳، هرائر مگویان بعد از مدت ها مبازره با مصدومیت از روز گذشته به تمرین استقلال برگشت هرچند که در بازی با سیاه جامگان و سایپا نتوانست تیمش را همراهی کند، اما شرایط او در حال حاظر به شکلی است که به بازی پیش روی تیمش مقابل لوکوموتیو میرسد.

اما به نظر می رسد با رسیدن مگویان به مرز آمادگی کار علیرضا منصوریان برای انتخاب ترکیب دفاعی خود این تیم سخت تر از قبل می شود. پست اصلی مگویان دفاع وسط است که منصوریان در پست او رابسون، پادوانی و مجید حسینی آماده را در اختیار دارد و او کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال خواهد داشت.

مگویان در بازی هایی که وریا غفوری مصدوم بود در پست دفاع راست بازی کرد و نمایش بسیار خوبی هم داشت اما حالا که غفوری به مرز آمادگی رسیده است معلوم نیست منصوریان قرار است در چه پستی از این بازیکن استفاده کند.

البته مگویان در ۳ فصل گذشته یکی از بهترین مدافعان استقلال بوده است و با رسیدن او به مرز آمادگی منصوریان نمی تواند از نام او به سادگی عبور کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار