|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۳۰

پرسپولیس که این فصل را خیلی خوب شروع کرد واین روند خوبش را الان هم حفظ کرده باعثآن شده سطح توقع از خودش را هم در لیگ و هم آسیا بالا برده وخیلی ها را برای کسب مقام در آسیا امیدوار کرده.

به گزارش امید نیوز، در نشست خبری مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما یک هدف خیلی بزرگ داریم و آن، قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است و برای هدفمان خیلی تلاش می‌کنیم و سختکوش هستیم که بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

به گزارش اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی طارمی مهاجم آقای گل لیگ و گلزن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر الریان که به همراه برانکو در این نشست شرکت بود، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: همانطور که مربی ما گفت، در گروه خیلی سختی قرار داریم اما پا پس نمی‌کشیم و آمده‌ایم که از این گروه، ابتدا صعود کنیم و بعد در سال آینده به هدفی که داریم برسیم.

وی افزود: هدف اصلی ما قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است. ما اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید بازی فردا را ببریم و می‌دانیم که الریان یک تیم خیلی خوب است و ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم الریان را شکست دهیم و اگر این بازی را ببریم قدم خیلی بزرگی برای صعود خود در این گروه برداشته‌ایم.

طارمی در خصوص سوالی مبنی بر اینکه برای گلزنی و حمله به دروازه الریان، دفاع تیم میزبان را چطور می‌بینید و آیا این دفاع مستحکم مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد، گفت: ما آنالیز خوبی از تیم حریف داریم. الریان دفاع خیلی خوب و قدرتی و سرزنی دارد ولی در بحثسرعت، عملکرد لازم را ندارند و تیم ما هم فلسفه خودش را دارد.

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: خوبی تیم ما این است که حمله می‌کنیم و هجومی هستیم و برای ما فرقی نمی‌کند چه دفاعی را پیش رو داریم. برای ما هدفمان مهم است و تلاش می‌کنیم به هدفمان برسیم. ما اصرار داریم همه تیم‌ها را ببریم و فردا دوست داریم بازی را با نتیجه خوب تمام کنیم و مطمئن باشید از پرسپولیس یک بازی خیلی خوب را شاهد خواهید بود.

برانکو در پایان صحبت‌های طارمی افزود: من افتخار می‌کنم به صحبت‌های مهدی طارمی که این تفکر مثبت و مفید را دارد. بازیکنان پرسپولیس و مهاجم ارزنده پرسپولیس به این شکل هستند و باید هم همینطور باشند. ما هدف بزرگی داریم و می‌دانیم که هدفمان ساده نیست اما طبیعی است که تلاش می‌کنیم که به آن برسیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار