|
|
کدخبر: ۱۷۹۰۸۵

ایران به عنوان برترین خط دفاعی تا به اینجای مسابقات در انتخابی جام جهانی روسیه، در بین کلیه ی تیم های حاضر جهان در انتخابی جام جهانی شناخته شده است.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، ایران به عنوان برترین خط دفاعی تا به اینجای مسابقات در انتخابی جام جهانی روسیه، در بین کلیه ی تیم های حاضر جهان در انتخابی جام جهانی شناخته شده است.

این در حالی است که در کنار ایران، انگلستان هم شرایطش به مانند ایران است، و تا به الان در هیچ یک از بازی های خود هیچ گلی را دریافت نکرده است، اما تنها تفاوت مخصوص ایران با این تیم که باعثبرتری و در نهایت اختصاص یافتن صفت بهترین در خط دفاع به ایران میشود آن است که ایران در ۶ بازی دروازه خود را نگه داشته اما انگلیس و آلمان در در ۵ بازی ای که تا الان داشته اند توانسته اند این کار را انجام دهند.

این را باید افزود که کارلوس کی روش از ابتدا که به سرمربیگری ایران درآمد، به شدت در تحکیم خط دفاع ایران تلاش نمود که در نهایت تیم ملی کشورمان امروز بدین شکل درآمده، و در کار دفاعی بهترین بازیکنان و همچنین بهترین ترکیب را دارد، که علاوه بر پرسینگ قوی و جمع کردن توپ های هوایی، توانایی موقعیت سازی برای هافبک ها ی تیم ملی کشورمان را دارند، تا هافبک های ایران ضد حمله های خطرناکی را مهاجمان فراهم کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار