|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۵۵

منچستر این فصل با مورینیو فصل بدی را پشت سر نگذاشته اما پر فراز و نشیب فصل را گذرانده و نتیجه ی بازی های زیادی را از دست داده است.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،منچستراین فصل بامورینیوفصل بدی را پشت سر نگذاشته اما پر فراز و نشیب فصل را گذرانده و نتیجه ی بازی های زیادی را از دست داده در واقع شیاطین سرخ که هفته پیش بعد از مدت ها به رده پنجم صعود کردند، در فصل جاری تساوی های زیادی برابر تیم های نه چندان مطرح لیگ جزیره در خانه دادند که از دید فرگوسن، این اتفاق آنها را از کورس قهرمانی خارج کرد.
اما خود مورینیو هم کاملا به این باور رسیده که دیگر قهرمان نمیشود و حتی شاید لیگ قهرمانان اروپا راه از دست بدهد از همین الان دل به فصل آینده با منچستر بسته است و با توجه به اینکه فصل آینده را برای خود ساده تر دانسته گفته است " در فصل دوم می دانم که چه اشتباهاتی داشتیم. می دانم چرا یک بازیکن، بازی کرده و چرا یک بازیکن، بازی نکرده است. اکنون ۱۰ ماه است که در این باشگاه هستم و این مدتی طولانی است.
فصل دوم زمانی است که نقطه دید مربیگری نسبت به فصل اول آسان تر می شود.
نظر فرگوسن هم در مورد سرمربیگری مورینیو و این فصلش این بوده که مورینیو با بدشانسی در منچستر روبه روبوده است و کارسختی را در این فصل دارد در واقع او گفته که: " از نظر من مورینیو در یونایتد بدشانس بوده زیرا در بسیاری از دیدارهایی که در اولدترافورد بازی به تساوی انجامید، یونایتد مستحق بردن بود. اگر منچستر می توانست در این دیدارها پیروز باشد، بی شک شایستگی حضور در بین مدعیان قهرمانی فصل جاری را داشت.
فصل هنوز تمام نشده و یونایتد در لیگ اروپا شانس خوبی برای قهرمانی دارد که بردن آن بسیار مهم است زیرا می توان از آن طریق به لیگ قهرمانان راه پیدا کرد. همچنین آنها جام اتحادیه را نیز فتح کرده اند.

با توجه به مدعیانی که در لیگ برتر وجود دارد، قرار گرفتن در بین ۴ تیم بالای جدول آسان نیست پس باید به لیگ اروپا به مثابه یک شانس بزرگ نگاه کرد. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار