|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۷۸

ایسکو این فصل برای رئال بازی های زیادی را برای رئالی ها انجام داده اما نتوانسته در این تیم فیکس شود و آنطور که باید در حد رئال عمل کند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، ایسکو که در ۱۸ سالگی تصمیم به تغییر باشگاه گرفت در لاروسالدا، زیر نظر پلگرینی، تمرین کرد. ایسکو توانست در لیگ قهرمانی اسپانیا و تیم ملی خوب بازی کند و مقابل اروگوئه در قطر، زیر نظر دل بوسکه، بازی کرد و بعد از آن با ۲۴ میلیون یورو به رئال مادریدپیوست.
ایسکو این فصل کم برای رئال بازی نکرده اما هیچگاه به عنوان بازیکن اول از نظر زیدان به میدان فرستاده نشده و آن ایسکوی چند سال پیش نبوده که خوب دریبل کند، خوب پاس بدهد و به طور کلی بازیکنی باشد که در دید همه خود خوب جلوه دهد.
ایسکو که در این فصل ۳۰ بار برای رئال به میدان رفته و جالب اینکه رئال هرگز در این بازی ها مغلوب نشده است. ۲۵ برد و ۵ تساوی، حاصل کار کهکشانی ها بوده. در سه شکست این فصل رئال برابر سویا، والنسیا و سلتا، ایسکو حتی یک دقیقه نیز فرصت بازی پیدا نکرده بود.
حال باید دید با این وضعیت فصل بعد ایسکو در رئال میماند یا با توجه به پیشنهاد هایی که از من سیتی و تاتنهام دارد رئال را ترک میکند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار