|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۵۶

رونالدو در این فصل با توجه به آماری که در فصول پیش داشته خیلی از بازی هارا برای رئال انجام نداده و از دست دادن ال کلاسیکو میتواند برایش گران تمام شود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز و به نقل از ورزش سه "، مصدومیت های پر تعداد بازیکنان کلیدی رئال مادرید در طول فصل جاری، زیدان را مجبور به استفاده از سیستم چرخشی کرده و کریستیانو رونالدو نیز از بازیکنانی بوده که نسبت به فصول قبل زمان کمتری به میدان رفته است و از دست دادنال کلاسیکوتوسط خود او، میتواند فصل بد او را کامل کند.

همچنینستاره برزیلیبارسا شب گذشته پس از درگیری با بازیکنان مالاگا از زمین اخراج شد و این احتمال وجود دارد که از سوی کمیته انضباطی لالیگا با محرومیت روبرو شود ولی در سوی دیگر، رونالدو نیز شانس بالایی برای محروم شدن از ال کلاسیکو دارد.
در حالی که تنها یک بازی تا این دیدار حساس و سرنوشت ساز باقی مانده، ستاره پرتغالی که ۴ کارت زرد دریافت کرده، خطر محرومیت را به شدت حس می‌کند. دنی کارواخال که او نیز این خطر را حس می‌کند، در دیدار روز گذشته کارت زرد گرفت تا از دیدار بعدی تیمش محروم شده و برای بازی با بارسا آماده باشد.
با این حالرونالدوچنین اقدامی انجام نداد و حالا خطر محرومیت را حس می‌کند، مگر زیدان ترجیح دهد به او در بازی بعدی استراحت داده تا به طور حتمی مقابل بارسا به میدان برود. در حالی که رئال با ۳ امتیاز اختلاف صدرنشین است، استراحت دادن به بهترین گلزن تیم ریسک بزرگی خواهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار