|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۶۸

ابراهیم صادقی بازیکن با اخلاق کشورمان که سا بقه ی حضور در تیم ملی را هم دارد، پس از دورانی طولانی بازی در سایپا در سن ۳۸ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، به گزارش " ورزش سه "، صادقی ۳۸ ساله که سابقه حضور در تیم‌ملی ایران را هم دارد و یک بار هم با سایپا به مقام قهرمانی لیگ رسیده است، در نهایت به این نتیجه رسید تا در پایان فصل کفش‌ها را بیاویزد و جا را برای جوان‌ترها باز کند.
این بازیکن از محصولات باشگاه پرسپولیس است و در فصل منجر به قهرمانی پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ در چند بازی به عنوان بازیکن زیر ۲۳ سال برای سرخ‌ها بازی کرد و پس از حضور در سایپا همواره در این تیم باقی ماند اگرچه پس از درخشش در رقابت‌های باشگاهی از تیم‌های مختلفی پیشنهاد حضور داشت.
صادقی که بازوبند کاپیتانی سایپا را از سال ۱۳۸۳ به بازو بسته است، در این فصل از مسابقات لیگ‌برتر نیز در چند دیدار به میدان رفت و جزو کادر بازیکنان حسین فرکی محسوب می‌شد اما او به این نتیجه رسیده که باید به سال‌های طولانی بازیگری خاتمه دهد و کار را در مقطع دیگری دنبال کند.
صادقی حالا یک گزینه مناسب برای مربیگری و البته مدیریت در باشگاه سایپاست و تجربه طولانی‌ و بی‌حاشیه‌اش در فوتبال مهمترین سرمایه ادامه زندگی حرفه‌ای فوتبال او محسوب می‌شود.
اما از آن طرف امین منوچهری که در دورانی از بازی اش در کنار این بازیکن در سایپا، افتخار بازی داشت، با پستی که کنایه دار به خداحافظی این بازیکن با اخلاق کشورمان واکنش نشان داده که بدین شرح است: تو بهترین کاپیتان دنیایى بهترین دوستى بهترین رهبرى میدونم هنوز میتونى بازى کنى از خیلى جوونا سر حال ترى دیدم که میگم، ولى کاپیتان ادماى کوچیک نمیتونن قلباى بزرگ درک کنن، سایپا بدون تو غیر قابل تصور امیدوارم مدیرانى که دلشون می سوز واسه سایپا قدرتو بدونن تو هم قهرمانى دیدى هم پلى اف دیدى درد سایپا رو میدونى؛ میدونم که همین الان از نظر فنى خیلى حرف دارى واسه گفتن میدونم که مثل دوران فوتبالت نه اسیر جادو گر میشى نه به خبرنگار باج میدى نه به دلال منتظرت هستیم که با صلابت همیشگیت یه تیم درست کنى مثل خودت حرفه اى جنگنده، تاکتیک پذیر با تعصب و البته مقتدر.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار