|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۸۳

امشب در حالی یوونتوس به مصاف بارسلونا میرود که این بازی نسبت به فینال اروپای چند سال پیش تفاوت های زیادی داشته و از جمله ی این تفاوت ها ضعف شدید بارسا است که کار را برای یوونتوس ساده تر میکند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امشب ورزشگاه یوونتوس میزبان یکی از جذاب ترین تقابل های ماه آپریل است.
یکی از نوسانی ترین بارساهای چند سال اخیر به مصاف یکی از آماده ترین یووه های چند سال اخیر میره.
یووه صاحب بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان است و در شش بازی در لیگ قهرمانان موفق شده کلین شیت کند. مثلثدفاعی یووه یا همون BBC به همراه بوفونِ افسانه ای جز اصلی ترین دلیل های موفق یووه هستند و عملکرد درخشانی به جا گذاشته اند. یووه ۲۱ بازی است که شکستی در خانه نداشته و بارسا امشب کار واقعا سختی دارد، آنها تو لیگ شرایط خوبی دارند و به تنهایی با ۷۷ امتیاز در صدر قرار دارند و نزدیک ترین تعقیب کنندشون رم هست با ۷۱ امتیاز و در این هفته نیز آلگری به برخی از بازیکنان در مقابل کیه وو استراحت داده بود ولی با این وجود پیروز از زمین مسابقه خارج شد و با خیال آسوده به مصاف بارسا میرود.
بهترین گلزن فصل یووه گونزالو هیگواین با ۲۱ گل ولی در لیگ قهرمانان فقط ۳ گل زده است.
اما در طرف مقابل بارسا در این فصل عملکرد مطمئنی نداشته و اصلی ترین دلیل آن سیستم چرخشی انریکه است، آنها شنبه همین هفته در مقابل مالاگا شکست عجیبی خوردن و برعکس یوونتوس که به بازیکنانش استراحت داده بود فشار بازی با مالاگا مانع از استراحت آنها شد.
بارسا نشان داده در این فصل اگر روی فرم باشد هرتیمی را به زانو در می آورد و هر غیرممکنی را ممکن میکند اما اگر روز خوبش نباشد لحظات سختی برای آنها رقم میخورد. آنها در این بازی سرجیو بوسکتس به علت محرومیت را در اختیار ندارند و باید دید لوئیز انریکه چه کسی را جایگزین بوسکتس میکند، امید اصلی بارسایی ها امشب به آقای گل فعلی لیگ قهرمانان این فصل و شانس اصلی کسب کفش طلا یعنی لئو مسی است، او در این فصل در مجموع ۴۲ بازی انجام داده است و ۴۳ بار دروازه حریفان را باز کرده که ۱۱تای آن در لیگ قهرمانان بوده است و حال کار سختی در مقابل دفاع سرسخت یووه دارد.
البته بارسا نیز صاحب بهترین خط حمله لیگ قهرمانان است و جدال این دو تیم مطمئنا جذاب خواهد بود.
ولی کسی که امشب در مرکز توجهات قرار دارد قطعا دنی آلوز است.
او پس از ۸سال بازی های درخشان برای بارسا حالا باید در مقابل این تیم قرار بگیرد. آلوز جز اصلی ترین مهره های تیم های پپ و انریکه بود و حال با گذشت تقریبا یک فصل از رفتن او بارسا هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای این برزیلی دوست داشتنی پیدا کند.
آلوز ۳۹۱بازی برای بارسا انجام داده است و دومین بازیکن خارجی تاریخ بارسا از لحاظ تعداد بازی هست و محبوبیت بالایی بین هواداران بارسا دارد.
این دوتیم تا کنون ۹ بار درمقابل هم قرار گرفته اند که ۴ بار یووه و ۳بار بارسا پیروز شده اند و ۲بازی نیز مساوی شده است.
بارسا و یووه یکبار دیگر نیز در مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل هم قرار گرفته اند.
که یوونتوس در مجموع بانتیجه ی ۳-۲بارسا را حذف کرد. لوئیز انریکه مربی فعلی بارسا یکی از بازیکنان آن زمان این تیم بود و حال بدنبال انتقام از یووه است.
یووه ای ها نیز آمده اند تا انتقام فینال برلین و شکست در مقابل بارسا را بگیرند و گام بلندی برای قهرمانی بردارند.
از یووه کوادرادو و از بارسا نیمار و پیکه و راکتیچ در صورت گرفتن کارت زرد بازی برگشت را از دست میدهند.
این بازی به طور کلی مانند رئال _ بایرن حساس ترین بازی دور یک چهارم نهایی اروپا محسوب میشود و برنده ی این بازی به احتمال فراوان یکی از فینالیست های این دوره از جام باشگاه های اروپا میشود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار