|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۱۶

امروز در حالی هفته ی۲۷ لیگ برتر آغاز میشود که رقابت بر رده ی چهارم لیگ برتر در حالیکه ۴ هفته تا پایان لیگ نمانده حساس تر از هر سال شده است.

به گزارشسرویس ورزشی امید نیوز، فردا هفته ی ۲۷ لیگ برتر آغاز میشود و در ۴ دیدار تیم های تقریبا میانه ی جدولی به مصاف یکدیگر بروند، همانطور که گفته شد، در این لیگ بیشتر رقابت و هیجان برای کسب رده ی چهارم جدول لیگ برتر و سهمیه ی احتمالی آسیا با یکدیگر رقابت میکنند و این وضعیت به طوری است که تا تیم ۱۰ جدول که در حال حاظر استقلال خوزستان است از این قاعده مستثنی نیستند.
اما فردا در اولین بازی تراکتور قرار است در تبریز از ساعت ۱۷ به مصاف پدیده برود؛ تراکتور روز جمعه در شرایطی به مصاف پدیده مشهد می رود که ۴ بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد؛ کرار جاسم، مهدی کیانی و سعید آقایی به دلیل محرومیت و لوسیانو ادینیو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در مصاف سخت با پدیده در مشهد نیستند. غیبت این بازیکنان باعثخواهد شد تا امیر قلعه نویی دستش حسابی خالی بماند و مجبور شود از بازیکنان جوان و گمنام خود استفاده کند. نفراتی که تاکنون فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی هایشان پیدا نکردند، اگر قلعه نویی با این تیمش را با این وضعیت به مصاف پدیده بفرستد، روی نیمکت هم دستش خالی خواهد بود. بازیکنانی که اومی تواند از وجودشان استفاده کند، فاخر تهامی(وینگر و هافبک وسط و راست)، امیر نصرآزادانی(مدافع راست)، عارف آغاسی(دفاع وسط) و یکی دو بازیکن جوان دیگر است. شاید اگر تراکتور در مشهد گل بخورد، تنها بازیکنی که می تواند به زمین برود، تهامی باشد.
اما دو بازی بعدی که همزمان انجام میشود، صنعت نفت آبادان و سیاهجامگان در مشهد و همچنین نفت تهران و فولاد میباشد؛ دو بازی صنعت نفت و سیاه جامگان در حالی برگذار میشود که، مشهدی ها که آخرین بار در بازی های هفته چهاردهم و در برابر ماشین سازی به برتری رسیده بودند پس از ۱۲ دیدار مقابل اس. خوزستان موفق شدند به پیروزی برسند.
آنها که علیرغم برتری برابر استقلال خوزستان در واپسین دقایق بازی به ناگاه پیروزی را از دست رفته می دیدند، حملات متعددی روی دروازه حریف داشتند و در نهایت موفق شدند روی یک ضربه پنالتی دروازه تیم فوتبال استقلال خوزستان را برای دومین بار باز کنند و به پیروزی برسند. پس از سه تساوی پیاپی، این برد اولین پیروزی مشهدی ها در دوران حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت این بود، لذا باید گفت نفتی های آبادان کارسختی را در مقابل مشهدی ها خواهند داشت.
اما در آخرین دیدار فردا که بازی سپاهان و گسترش فولاد است، این بازی به شدت برای دو تیم مهم است و اگر دو تیم میخواهند در کورس رسیدن به رده ی چهارم بمانند، باید از بازی فردا نهایت استفاده را برای خود ببرند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار