|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۱۷

در بازی رئال و بایرن مونیخ با اینکه بایرن بازی را خفیف باخت و امید هایش زنده ماند؛ اما در آن بین چیزی که نمایانتر از این مسئله بود درخشش کریس در این بازی بود که ذهن خیلی ها را به بازی های درخشان چند سال پیش او کشاند.

به گزارشسرویس ورزشی امید نیوز، بازی دیشب بایرن مونیخ و رئال مادرید یک بازی تمام عیار از دو قدرت تمام عیار حال حاظر میتوانست باشد، اما با اخراج خاوی مارتینز یکدفعه ورق به نفع مادریدی ها برگشت و شاکله ی بایرنی از هم پاشید، نه میتوانستند خوب پاسکاری کنند، نه خوب دفاع میکردند، و همچنین زیاد توپ را لو میدادند، به هر حال از دست دادن یک پنالتی و یک اخراج کم در روحیه تیمی مانند بایرن که ابر قدرتی در اروپا محسوب میشود تاثیر ندارد، به خصوص آنکه رقیبش مانند خود او قدرتمند باشد؛ اما به لطف نویر، در نهایت بایرن تنها دو گل دریافت کرد که، که این دو گل را فوق ستاره ای رئال به ثمر رساند، رونادو از ستامپر۲۰۱۶ موفق نشده بود در لیگ قهرمانی کند، اما انگار او اشتهایش برای درخشش و گل زدن در مقابل بایرن تمایل به باز شدن دارد، او در مقابل بایرن فوق العاده بود ولی اگر جلویش نویر نبود قطعا موفق به زدن گل های بیشتری میشد، با اینکه او تا به حای گل های کمی به بایرن نزده تا الان در تمام مصاف هایی که رئال با بارن در جام باشگاه های اروپا داشته کریس رونالدو موفق به زدن ۶ گل شده است.
رونالدو با گلی که دیشب در مقابل بایرن زد تعداد گل هایش در رقابت های باشگاهی در سطح اروپا را به عدد خیره کننده ۱۰۰ رساند و توانست یک رکورد دیگر را به اسم خود تمام کند.
اما رونالدو دیشب در آخر بازی دوباره در یک مصاحبه ی خبر ساز دیگر در مورد ثب رکوردش و در کل روند بازی تیمش در مقابل بایرن گفت: امشب شب نویربود و فرصت های زیادی از ما گرفت. فوتبال همین است مثلا بایرن می توانست با گل شدن پنالتی ویدال، نیمه اول را با دو گل برتری تمام کند که اگر اینگونه می شد، بر بازی تسلط پیدا می کرد. فوتبال شما را سورپرایز می کند. پنالتی آنها گل نشد و در نیمه دوم گل خوردند، ۱۰ نفره شدند و روند بازی نیز تغییر کرد. مطمئنم اگر نویر نبود، گل های بیشتری به بایرن می زدیم.
همچنین وی افزود: نمی دانم چه کسی به توانایی های من شک دارد. چگونه این مساله ممکن است؟ آنها حتما تعداد اندکی هستند و در حاشیه قرار دارند. هواداران من و کسانی که من را دوست دارند، هرگز به من و قابلیت هایم شک ندارند. سخت تلاش کرده ام تا در این مقطع پایانی فصل آماده باشم. خوشحالم که از هر لحاظ در شرایط خوبی به سر می برم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار