|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۸۹

هفته ی گذشته در حالی دور رفت مرحله ی یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا شروع شد که در چهار دیداری که برگزار شد همه ی دیدار ها پیروز داشتند، یکی از این دیدار ها بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ بود که رئال مادرید موفق شد بازی خود را در آلیانز آرنا در حالیکه بایرن یک تیم از عم پاشیده و بی نظم نشان میداد با نتیجه ی ۱ _ ۲ ببرد و کریستین رونالدو با زدن ۲ گل در این بازی رکوردی جدید برای خود ثبت کند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، هفته ی گذشته در حالی دور رفت مرحله ی یک چهارم نهایی جام باشگاه های اروپا شروع شد که در چهار دیداری که برگزار شد همه ی دیدار ها پیروز داشتند، یکی از این دیدار ها بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ بود که رئال مادرید موفق شد بازی خود را در آلیانز آرنا در حالیکه بایرن یک تیم از عم پاشیده و بی نظم نشان میداد با نتیجه ی ۱ _ ۲ ببرد و کریستین رونالدو با زدن ۲ گل در این بازی رکوردی جدید برای خود ثبت کند.
اما بازی امشب در برنابئو برگزار میشود یک بازی به شدت حساس و پرهیجان و اما سخت برای بایرنی ها است، بایرنی ها که بازی قبل را، درنیمه اول دیدار برابر رئال را با برتری به پایان رساندند، در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و در نهایت آنها با چاشنی خوش شانسی، ۱-۲ مغلوب کهکشانی ها شدند؛ اما در این بازی ستاره ی کلیدی خود یعنی لواندوفسکی را دارند ولی هوملز را که برای این بازی با توجه به مصدومیتش نتوانست به این بازی برسد را در اختیار ندارد، به طور کلی بایرنی ها با اینکه بازی سختی را در پیش دارند اما با قدرت بیشتری نسبت به بازی پیش با رئال قرار است روبه رو میشوند.
اما رئالی ها که در بنگاه های شرط بندی بخت اول کسب عنوان قهرمانی هستند و گفته شده شانس این تیم ۲.۸۸ به ۱ است امشب کار نسبتا راحت تری نسب به بایرن دارند، همچنین این را باید افزود پس از رئال مادرید، این یوونتوس است که با شانس ۴ به ۱، بخت بیشتری برای بالابردن جام دارد. یوونتوس پس از شکست دادن بارسلونا با نتیجه ۳-۰، همه نگاه ها را به خود جلب کرده است.
اتلتیکو نیز که هفته گذشته لستر را ۱-۰ مغلوب کرد، با شانس ۵ به ۱ در جای سوم قرار دارد. نکته جالب سقوط بارسا از رده دوم شانس داران قهرمانی به رده ششم است. موناکو و بایرن به ترتیب چهارم و پنجم هستند. بروسیا دورتموند و لسترسیتی نیز در رده های ۷ و ۸ قرار دارند.
در آخر باید گفترئال مادرید با ۱۱ قهرمانی، پرافتخارترین تیم تمام تاریخ لیگ قهرمانان به شمار می آیید و بایرن مونیخ نیز با فتح ۵ عنوان، در کنار لیورپول و بارسلونا و بعد از میلان با ۷ قهرمانی، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
باواریایی ها تا به حال ۲۸ بار حداقل به مرحله یک چهارم راه یافته اند و بعد از لوس بلانکوس با ۳۴ بار حضور، در رتبه دوم قرار دارند. بارسا با ۱۹، میلان با ۱۵ و لیورپول با ۱۳ صعود، در رتبه های بعدی قرار دارند.
بایرن ۵ سال و رئال ۶ فصل متوالی در مرحله نیمه نهایی حضور داشته اند و این در حالیست که میلان ۱۰ سال است به این مرحله نرسیده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار