|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۰۱

امشب دومین بازی حساس دور بازگشت جام باشگاه های اروپا بین بارسلونا و یووه در نیوکمپ بارسلون برگزار شود؛ بارسا که بازی را رفت را نتوانست با دیوار بتونی یوونتوس کنار بیاید و در نهایت بازی را با نتیجه ی۰ _ ۳ باخت، امشب به شدت کار دشواری در نقابل یوونتوسی که طبق آخرین نظر سنجی یک نشریه معتبر رده دومِ قوی ترین تیم اروپایی را به خود اختصاص داده بود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امشب دومین بازی حساس دور بازگشت جام باشگاه های اروپا بینبارسلوناو یووه در نیوکمپ بارسلون برگزار شود؛ بارسا که بازی را رفت را نتوانست با دیوار بتونی یوونتوس کنار بیاید و در نهایت بازی را با نتیجه ی۰ _ ۳ باخت، امشب به شدت کار دشواری در نقابل یوونتوسی که طبق آخرین نظر سنجی یک نشریه معتبر رده دومِ قوی ترین تیم اروپایی را به خود اختصاص داده بود دارد.
به طور کلی بازی بارسلونا و یوونتوس را به هیچ وجه نمیتوان به مانند بازی بارسلونا و پی اس جی دانست، چرا که هر چقدر هم بارسلونا با اینکه بسیار به هم ریخته است غیر قابل پیش بینی باشد و احتمال رقم زدن یک نتیجه خیلی شازد و قابل و پیش بینی را داشته باشد، یوونتوس هم آنقدر با تجربه و محکم است که جلوی بارسلون غیر قابل پیش بینی بایستد؛ در واقع ساختاریووه کاملا با پی اس جی متفاوت است، به طوری که یوونتوس یک تیم ایتالیایی است که از زمان بدنیا آمدن بازیکنانش به آنها یاد داده شده که چگونه دفاع کنند و از توپ به شکل یک ضد حمله ی تمیز بسازند و این ترکیب را در تمام طول بازی خود به چه شکل با نظم انسجام دنبال کنند.
با این حال بارسایی که بازی قبل را از صفر تا صدشان را دیدند نباید ناامید باشند و صحبت های انریکه در این زمینه شنیدنی است، او گفته: بارسلونا مقابل یوونتوس به ۵ گل نیاز دارد
لوییز انریکه ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فرداشب مقابل یوونتوس شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود

" در ذهن خود تجسم میکنم که حریف ما فرصت هایی خواهد داشت و یکی از آنها را به گل تبدیل خواهد کرد، پس ما به ۵ گل نیاز داریم تا صعود کنیم "

" نیازی نیست بازی زیبایی به نمایش بگذاریم. فقط باید موقعیت خلق کرده و گل به ثمر برسانیم و اعتماد به نفس حریف را سرکوب کنیم "

" توانایی انجام این امر در نیوکمپ را داریم. به یک بازی خوب و تهاجمی با و بدون توپ نیاز داریم و باید به هواداران دلیلی برای شور و اشتیاقشان بدهیم. اگر موفق شویم، مانند ۳ هفته قبل شبی رویایی خواهد بود "

" بارسلونا توانایی به ثمر رساندن ۳ گل در ۳ دقیقه را دارد. آلگری گفته که ما باید ۲ گل بزنیم؟ خب پس محاسبات من غلط از آب در می آیند و ما باید ۶ گل به ثمر برسانیم "
همچنین آخرین دیدار یوونتوس در نوکمپ به سال ۲۰۰۳ بازمی‌گردد، جایی که با گل‌های ندود و زالایتا، ۲-۱ پیروز میدان شد. یووه در ادامه به فینال چمپیونزلیگ نیز رسید ولی مقابل میلان شکست خورد. با این حال پس از آن دو تیم در فینال سال ۲۰۱۵ به مصاف هم رفتند که بارسا موفق شد ۳-۱ یووه را شکست داده و حسرت قهرمانی پس از ۲۰ سال بر دل یووه باقی ماند.

اما امسال بیانکونری ها هدف اصلی خود را بر روی چمپیونزلیگ گذاشته اند و به دنبال قهرمانی در آن هستند و تا به اینجا نیز نمایش خوبی در حد مدعی قهرمانی داشته اند. باید دید که در بازی امروز و بازی های دور بعد در صورت صعود، چه خواهند کرد.
ترکیب احتمالی:

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار