|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۱۸

بارسا تا الان نتوانسته اصلا خوب ظاهر شود و با اینکه فصل پیش حداقل یک جام گرفت ولی این فصل اصلا خبری از این مسئله نبود، و به شدت عملکرد ضعیفی داشته و تقریبا همه ی جام ها در این فصل برایش از دست رفته است.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، در پایان فصل گذشته با وجود برخی مشکلات نظیر کمبود بازیکن و استفاده از ۱۱ بازیکن ثابت طی یک فصل، گفته میشد، بارسلونای لوئیز انریکه تیمی کامل را برای فصل آینده خواهد بست و با لو رفتن لیست خرید و گزینه های دلخواه کادرفنی، در ماه پیش رو انتظار هوادارانبارسلونااز مدیر فنی تیم، رابرت فرناندز برای تقویت بارسلونای فصل بعد بسیار بالا بود اما بارسا تا الان نتوانسته اصلا خوب ظاهر شود و با اینکه فصل پیش حداقل یک جام گرفت ولی این فصل اصلا خبری از این مسئله نبود و بارسلون به شدت عملکرد ضعیفی داشت و تقریبا همه ی جام ها در این فصل برایش از دست رفته است.
اما یکی از بازیکنانی که واقعا برای بارسلونا فوق العاده عمل کرده است ام تیتی است که در دفاع بارسا عملکردی بینظیر او در لیگ قهرمانان اروپا بسیار چشم نواز بوده است، او با ۹۲%تکل موفق، ۹۳%پاس صحیح وهمچنین ۱۰۰% پاس صحیح بهترین بازیکن بارسا در اروپا و شاید بهترین خرید این فصل بارسایی ها بوده است.
خط دفاعی و جایی که بارسلونا سال پیش در مقایسه با فصلی که به سگانه رسید ضعفش قابل مشاهده تر بود. بارسا با اینکه از همان خط دفاعی ۴ نفره و همیشگی خود(آلوز، پیکه، ماسکرانو، آلبا) در بسیاری از بازی ها استفاده می کرد اما تعداد گل های خورده اش نسبت به فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ که صاحب سگانه اروپا شد ۳۴ درصد بیشتر بود، هر چند الیکس ویدال در ژانویه و برای جانشینی آلوز ۳۳ ساله به تیم اضافه شد اما این انتقال در خط دفاع قرار نبود کمکی به قلب خط دفاعی آسیب پذیر بارسلونا در حساس ترین مقطع فصل کند. فرمالن مثل همیشه مصدوم بود و متئو و بارترا نیز از نظر فنی چندان تعریفی نداشتند. با این همه، دیگر برای همگان روشن است که باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستان یک مدافع وسط با کیفیت در عین حال جوان می خرد و از بین فرمالن، متئو و بارترا دو تن را به فروش رساند. همچنین منطقی نبود اگر بگوییم با فروش آدریانو و مصدومیت های آلبا، انریکه از سمت چپ خط دفاعی تیمش غافل می شود. از ساموئل ام تیتی و وندل در ماه های اخیر بعنوان جانشین آدریانو صحبت به عمل آمده بود که در آخر از لیون به بارسا پیوست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار