|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۳۲

​​​​​​​​​​امروز جام باشگاه های اروپا قرعه کشیش برای مرحله یک چهارم نهایی صورت گرفت که در نهایت نتیجه ی این قرعه کشی یک داربی انتقامی مادریدی و اولین تقابل موناکو و یووه بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،​​​​​​​​​​امروز جام باشگاه های اروپا قرعه کشیش برای مرحله یک چهارم نهایی صورت گرفت که در نهایت نتیجه ی این قرعه کشی یک داربی انتقامی مادریدی و اولین تقابلموناکوویووهبود.
تیم با صلابت ژاردیم که در لیگ فرانسه تو ۳۲ بازی ۹۰ گل زده و تقریبا میانگین هربازی ۳ گل با تفاضل وحشتناک + ۶۳ از خود به جای گذاشته است، و آنها با یه بازی کمتر و امتیاز برابر با پی اس جی صدرنشین لیگ فرانسه اند.
تیمی که شاید تو مراحل قبل خیلی از تیما دوست داشتند به آن بخورند، اما آنها که به چنین تیم هجومی و قدرمندی خوردند بدجور پشیمان شدند، برای مثال سیتی و دورتمند دو تیمی بودند که مغلوب چنین تیم قوی ای شدند و با اوج ناباوری جام باشگاه های اروپا را ترک کردند.
آنها قبل از این ۳ بار به نیمه نهایی رسیده اند که آنهم فقط یک بار تو این مرحله موفق بودند اما در فینال باختند.
رئال مادرید نیز هفتمین نیمه نهایی متوالی در ۷ سال اخیر،رئال۳ بار با مورینیو در این مرحله مغلوب بارسا، بایرن و دورتموند شد، فصل بعدش با کارلتو بایرن رو برد. ۲۰۱۵ مقابل یووه حذف شد و همچنین سال گذشته سیتی را شکست داد، و همچنین هر ۲ سالی که به فینال رفت آتلتیکو رو شکست داد.
در خط حمله رونالدو فصل خوبی رو به نسبت فصول قبل نداشته، هم بخاطر خودش هم بخاطر تغییرات پیاپی خط حمله ی رئال که رخ داده است.
اتلتیکو مادریدیکی دیگه از ۴ تیمیه که امروز قرار تست که اسمش بیرون بیاید و رقیبش تو نیمه نهایی مشخص شود، تیمی که این سالها بهترین سالهای تمام تاریخش رو تجربه میکند اگر در این قضیه شکی است، این مسئله کافی میباشد که به این فکت توجه شود، که آنها زو تاریخ ۱۱۱ سالشون تا سال ۲۰۱۴ یک بار به فینال اروپا رسیدند و در سه فصل قبل دو بار و حالاهم دنبال سومین فینال اروپاییشون توی ۴ فصل اخیر میباشند.
نکته جالب این است که آنها هر باری که از شروع چمپیونزلیگ به نیمه نهایی رسیدن فینالیست شدن.
تیم چغری که بعیده تیمهای دیگه علاقه ای به تقابل بااو وا داشته باشند. مثل همیشه خط دفاع عالی ای دارن و تو لالیگا فقط ۲۴ گل خوردند و تو چمپیونز لیگ فقط ۵ گل. یکی از مزیتهایی که آنها حداقل نسبت به رئال و موناکو دارند، این است که همه ی دغدغه ی آنها همین چمپیونزلیگ است و خیالشا ن در رقابتهای داخلی راحت است که سهمیه را میگیرند و هیچ جوره هم قهر مان نمیشوند.
یوونتوس هم یکی دیگر از ۴ تیم حاضر در قرعه کشی امروز است. تیمی که توانسته بارسا رو اوت کند و از آن مهم تر از بارسا گل هم نخورد. با یک عملکرد بی نظیر در خط دفاعی و دریافت فقط دو گل از اول بازیها تا به امروز و ثبت ۸ کلین شیت، تیمی که از دفاعش با هر مصیبتی هم رد شوی تازه میرسی به گلری که وجودش واسه هر رقیبی اصل مصیبت به حساب میاید.
تاریخ میگوید یووه ای ها خیلی کم تو نیمه نهایی باخته اند و بیشتر به باخت تو فینال تمایل دارند. ۱۱ بار اونا نیمه نهایی رو تجربه کردند که ۳ تای آنهابه اوت شدن منجر شده است و ۸تای آنها هم به فینال، اما از همین ۸ فینال فقط دوتاش موفقیت آمیز بوده است.
آنها تا حدود زیادی از رقابتهای داخلی خیالشون راحت است و مثل همه این سالها قهرمان میشوند. آنجا هم عملکرد دفاعشان عالی بوده است و با بیست گل بهترین دفاع سری آ رو دارند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار