|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۲۴

این روز ها بازیکن ها با توجه به سطح رقابت و پیشرفت سطح تیم ها که همه به نوعی برای خود یک قطب قدرت شده اند، دوست دارند در تیم هایی توپ بزنند که آن تیم توانایی و پتانسیل قهرمانی اش به شدت بالا باشد، یکی از این بازیکنان جوان وراتی میباشد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، پی اس جی این فصل، فصل چندان خوبی را با امری پشت سر نگذاشت و تنها حذف غیر قابل باور آنها در مقابل آبی اناری ها در دور برگشت جام باشگاه های اروپا که با حذف آنها از این مسابقات همراه بود برای اثبات عملکرد ضعیف آنها کافی است و دیگر عدم قهرمانی ها در لیگ فرانسه و… جای خود را دارد.
اما این روز ها بازیکن ها با توجه به سطح رقابت و پیشرفت سطح تیم ها که همه به نوعی برای خود قوی شده اند، دوست دارند در تیم هایی توپ بزنند که آن تیم توانایی و پتانسیل قهرمانی اش به شدت بالا باشد، یکی از این بازیکنان جوان ورانی میباشد که مدیر برنامه هایش در آخرین مصاحبه ی خود گفت: " فعلا قصد ندارم چیزی بگویم. خیلی چیزهای اشتباهی گفته شده است. از آنجایی که پاری سن ژرمن روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، نمی‌خواهم اوضاع را متشنج کنم. ما از باشگاه درخواست کردیم که برای تمدید قرارداد وراتی جلسه ای برگزار شود. باشگاه هم گفته که مارکو تیم را ترک نمی‌کند و ما هم به درخواست باشگاه احترام می‌گذاریم ولی پس از جام حذفی در این رابطه بحثخواهیم کرد. "
پیش از این نشریه " موندو دیپورتیوو " نزدیک به باشگاهبارسلونافاش کرد که تا به حال ۲ جلسه بین مدیر برنامه های وراتی و باشگاه بارسا برگزار شده و علیرغم عدم تمایل باشگاه پاری سن ژرمن به فروش وراتی به یکی از رقبای مستقیم خود در لیگ قهرمانان، ممکن است این انتقال در تابستان رخ دهد.
با توجه به افزایش سن اینیستا و جدایی ژاوی در تابستان ۲۰۱۵، هنوز جانشین مناسبی در خط میانی بارسا برای این دو بازیکن پیدا نشده و دنیس سوارز و آندره گومس نیز نمایشی در حد بارسا در فصل جاری ارائه نداده اند.
به نظر می رسد با توجه به شکست سنگین پاری سن ژرمن برابر بارسا در لیگ قهرمانان، وراتی از کسب موفقیت در لیگ قهرمانان نا امید شده و ممکن است برای کسب موفقیت های بین المللی به اسپانیا مهاجرت کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار