|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۶۲

در حالی که خبر ها حاکی از آن است که جهانبخش از ۳ تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دارد باشگاه آلکمار رقم رضایتنامه ی او را ۱۱ میلیون یورو اعلام کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، علیرضا جهانبخش که در سن ۱۷ سالگی در سال ۱۳۹۰ اولین بازی خود را برای داماش گیلان در لیگ برتر فوتبال ایران مقابل مس کرمان به عنوان یکی از جوان‌ترین بازیکنان داماش تاکنون انجام داد. در ۴۲ بازی در لیگ با داماش او ۱۰ گل به ثمر رساند پس از آن در ۵ خرداد سال ۱۳۹۲، جهانبخش برای پوشیدن لباس ان. ئی. سی در لیگ فوتبال هلند با این باشگاه مذاکره کرد و بعد از تست پزشکی و اخذ ویزا و مجوز کار در ۱۱ خرداد سال ۱۳۹۲ با قراردادی سه ساله به طور رسمی به این باشگاه پیوست و اولین بازی خود را در برابر تیم RKC Waalwijk انجام داد. او همچنین اولین گل خود را در پیروزی ۸–۰ تیمش مقابل تیم Harkemase Boys در رقابت‌های جام حذفی فوتبال هلند به ثمر رساند. در ۱ دسامبر ۲۰۱۳(۱۰ آذر ۱۳۹۲) جهانبخش برای تیمش دو گل به ثمر رساند و به پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل ای‌زی آلکمار در رقابت‌های لیگ کمک کرد.
در بازی افتتاحیه لیگ فوتبال هلند جهانبخش یک گل در پیروزی ۳–۱ تیمش در برابر پی‌اس‌وی آیندهوون به ثمر رساند. همچنین در ۲۹ اوت او دو گل به ثم رساند و دو پاس گل در پیروزی ۴–۱ تیمش مقابل تیم هلموند اسپورت ارائه داد. او در این فصل آمار ۱۲ گل و ۱۸ پاس گل از خود بجا گذاشت.[۶] در این فصل جهانبخش به عنوان برترین بازیکن دسته اول لیگ هلند برگزیده و برندهٔ گاو طلایی شد. او دومین خارجی بود که پس از کیسوکه هوندای ژاپنی، این افتخار را کسب می‌کرد.
او در تاریخ ۳ اوت ۲۰۱۵ با قراردادی پنج ساله به ای‌زد آلکمارپیوست. او در هفته‌های بیست و یکم و بیست و دوم در تیم منتخب لیگ هلند قرار گرفت. همچنین در هفته بیست و سوم در مقابل هراکلس با یک گل و یک پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد ه است تا تیم های بزرگی در لیگ انگلیس مانند بورنموث، برنلی و واتفورد او را در نظر بگیرند و این جدیت در حالی است که بشگاه آلکمار برای دادن رضایتنامه ی او ۱۱ میلیون یورو مقرر کرده است
این در حالی است که خودش در جواب این سوال که. دیلی میل چند روز قبل از علاقه سه باشگاه لیگ برتری به جذب تو خبر داد. سه باشگاه واتفورد، بورنموثو برنلی. این پیشنهادها رسمی است؟
چند وقت پیش گفت: پیشنهاد رسمی هنوز به دستم نرسیده و صحبتی هم نکرده‌ایم. انگار این سه باشگاه رقم رضایتنامه‌ام را از باشگاه پرسیده‌اند. باشگاه هم رقمی را اعلام کرده و خبر جدید دیگری از مراحل این انتقال ندارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار