|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۶۳

در فصول اخیر تکلیف قهرمان لالیگا تا همچین هفته هایی مشخص شده بود ولی این فصل هیچکدام از دوتیم بارسا و رئال حاضر نیستند تا در این رقابت جذاب از رقیب عقب بیوفتند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، در فصول اخیر تکلیف قهرمان لالیگا تا همچین هفته هایی مشخص شده بود ولی این فصل هیچکدام از دوتیم بارسا و رئال حاضر نیستند تا در این رقابت جذاب از رقیب عقب بیوفتند.
دیشب اما بارسایی ها پس از پیروزی در الکلاسیکو دوباره به رقابت قهرمانی برگشتند و دیگر نمیخواستند امتیازی از دست دهند و ددیشب با پیروزی ۴-۱ بر ویارئال فشار را همچنان روی رئال مادرید حفظ کرد و امیدوار ماند تا کهکشانی ها با از دست دادن سه امتیاز، کورس قهرمانی را واگذار کنند، مسی دو گل و نیمار و سوارز نیز هرکدام یک گل زدند تا بارسا برنده این بازی شود. به این ترتیب تعداد گل های مثلثMSN در فصل جاری نیز به ۱۰۱ رسید. از این تعداد، مسی ۵۱ گل، سوارز ۳۴ گل و نیمار نیز ۱۶ گل به ثمر رسانده است.
البته قابل ذکر است که سه مهاجم آبی‌اناری‌ها هنوز به رکورد ۱۲۲ گل فصل نخست و ۱۳۱ گل سال گذشته نرسیده اند.
آنها حالا نمیخواهند دیگر شانس گرفتن دوگانه رو ازدست دهند و برای لوئیز انریکه وداعی باشکوه رقم بزنند.
اما امشب رئال زیزو میخواهد به طلسم قهرمان نشدن این تیم در لالیگا پایان دهد. آنها بعد از قهرمانی در سال۲۰۱۲ نتونستند این کار رو تکرار کنند.
اما امسال اوضاع فرق میکند و مادریدی ها تیم باثبات تری نسبت به بارسا بودند و اگر هم لغزشی داشتند بارسایی ها از اون استفاده نمیکردند و همین باعثشده که تیم زیدان با یک بازی کم تر نسبت به بارسا امتیاز برابری با بارسا داشته باشند و فقط به خاطر بازی رودررو در رتبه دوم قرار بگیرند.
بعد از یه برد بسیار شیرین مقابل اتلتیکو حالا با روحیه فوق‌العاده ای حالا امروز مقابل گرانادای قعر نشین قرار میگیرند. گرانادایی که با ۲۰ امتیاز در رتبه نونزدهم جدول قرار دارد و جزو نامزد های اصلی سقوط به لیگ آدلانته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار