|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۱۶

این فصل سپاهان فصل چندان مناسبی را شروع نکرد و تا میانه ی فصل پر فراز و نشیب فصل را گذارند به طوری که با وجود بازی های خوب، بد نتیجه میگرفت در آخر سرمربی اش یعنی ویسی را کنار گذاشت و سریعاً زلاتکو کرانچار را بر جای او گذاشت و کرانچار هم با قرادادی قبول کرد تا پایان فصل تیم بحران زده ی سپاهان را مدریت کند تا این تیم را به یک سرانجام مناسبی برساند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، این فصلسپاهانفصل چندان مناسبی را شروع نکرد و تا میانه ی فصل پر فراز و نشیب فصل را گذارند به طوری که با وجود بازی های خوب، بد نتیجه میگرفت در آخر سرمربی اش یعنی ویسی را کنار گذاشت و سریعاً زلاتکو کرانچار را بر جای او گذاشت و کرانچار هم با قرادادی قبول کرد تا پایان فصل تیم بحران زده ی سپاهان را مدریت کند تا این تیم را به یک سرانجام مناسبی برساند.
زلاتکو کرانچار، که پیش از این نیز به همراه سپاهانی ها توانسته بود عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند، بازهم روی نیمکت این تیم نشسته و جالب اینکه بازهم توانست به مانند قبل آغاز توفانی داشته باشد، کرانچار پس از بازی های هفته بیست و چهارم جانشین عبدالله ویسی شد و توانست سپاهانی ها را از کمرکش جدول تا رده پنجم جدول بالا بیاورد و یکبار دیگر این تیم را امیدوار به کسب سهمیه آسیایی کند.
اما این آمار خوب نهایتش این شد که تفاوتی محسوس با ویسی ایجاد کرد که بدین شکل میباشد: اولین دیدار سپاهان در نقش جهان به هفته یازدهم باز می گردد که طلایی پوشان به تساوی یک بر یک مقابل فولادخوزستان دست یافتند. البته به صورت رسمی اولین دیدار سپاهان مقابل آلومینیوم اراک برگزار شد و شاگردان ویسی به پیروزی یک بر صفر دست یافتند و تا رسیدن به نیمه نهایی و شکست برابر نفت تهران در این ورزشگاه و ناکامی در رسیدن به فینال، موفق شدند سایپا را نیز در نقش جهان زمین گیر کنند. در مجموع ویسی با سپاهان ۷ بار در لیگ برتر فرصت بازی در نقش جهان را پیدا کرد که ۳ پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست کارنامه او شد. پر گل ترین پیروزی سپاهان در مقابل صبای قم رقم خورد که آنها موفق شدند، با ارائه یک بازی یک طرفه، ۴ بر ۱ تیم صمد مرفاوی را شکست دهند و در مقابل بدترین شکست تیم سپاهان که روز تلخی را برای هواداران اصفهانی رقم زد، شکست سنگین سه بر صفر مقابل ماشین سازی بود؛ اما سپاهان با کرانچار کاملا متفاوت ظاهر شد و از اول با برد شروع کرد و در ۶ بازی توانست با ۴ پیروزی و مجموع ۱۳ امتیاز، نمره قابل قبولی برای خود کسب کند.
اما در پایان کار او خیلی از هواداران سپاهان دوست داشتند این مربی خوب و دوست داشتنی در تیمشان بماند و باشگاه سپاهان مذاکراتی را با این سرمربی آغاز کرد و یکی از موانع تمدید قرارداد کرانچار مبلغ بالا
پیشنهادی کرانچار بود، که با توجه به سیاست های کاهش هزینه باشگاه سپاهان کار را سخت کرده بود و در روزهای اخیر صحبت های زیادی در این مورد شنیده می شد. خبرها حاکی از پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری به این مربی بود ولی در نهایت روز گذشته باشگاه سپاهان موفق شد با تقریبا نصف این مبلغ کرانچار را راضی به همکاری و ماندن در اصفهان کند. ضمن اینکه گفته می شود علاوه بر اینکه رقم قرارداد منعقد شده با آنچه پیش تر در مورد آن صحبت می شد اختلاف دارد، تمامی کسورات قانونی نیز به عهده خود کرانچار گذاشته شده است.
امروز طبق خبر های منتشر شده، بعد از نشستی که زلاتکو کرانچار با مدیران کارخانجات فولادمبارکه و روسای هیات مدیره باشگاه داشت طرفین برای تمدید قرارداد دو ساله مربی کروات به توافق نهایی رسیدند تا به این ترتیب به تمام گمانه زنی ها در خصوص نیمکت رهبری سپاهان در لیگ هفدهم پایان دهند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار