|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۳۲

دیشب ایتالیا شاهد یکی از جذاب ترین بازی های کلاسیک خود بود که از ساعت ۱۱:۱۵ این بازی آغاز شد و برد هر کدام از دو تیم میتوانست به نفعش باشد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، دیشب ایتالیا شاهد یکی از جذاب ترین بازی های کلاسیک خود بود که از ساعت ۱۱:۱۵ این بازی آغاز شد و برد هر کدام از دو تیم میتوانست به نفعش باشد؛ در واقع با توجه به جدول ایتالیا بازی رودرویی که ییوه و رم با هم داشتند برد هر کدام از آنها کمکی بود به یک اتفاق مهم، یووه با این برد
در سری آ پنجمین قهرمانی متوالی اش را جشن میگرفت و رم هم اگر میبرد در ایتالیا خود را به مقام دوم میرساند.
این بازی حساس و کلاسیک، باری پر هیجانی بود، یووه ای ها که در نبود کیلینی و بارزالگی به شدت دفاعش شکننده داشتند با گل ماریو لمینا در میانه های نیمه اول پیش افتاد، این گل که از کات بک شوت هیگوآین بود به شدت فضای ورزشگاه رمی ها را تحت تاثیر قرار داد اما رمی ها دست از تلاش خود برنداشتند و تا قبل از پایان نیمه ی اول بازی را به تساوی کشاندند و به رختکن رفتند
اما در شروع نیمه دوم رمی ها دست از فشار برنداشتند و با یک بازی خوب و منظم یوونتوس را با دو گل دیگر وارد یک استرس و حساسیت خاصی در ادامه لیگشان و جام باشگاه های اروپا کردند.
بعد از باخت ۱ _ ۳ یووه الگری گفت: او گفت: " نیمه اول خیلی خوبی بود، هر دو تیم هجومی و متمرکز بودند. در نیمه دوم گل خوردی و این گل روی یک ضد حمله از ضربه ایستگاهی ما حاصل شد. فکر می‌کنم گارد دفاعی را پایین گرفتیم و فکر کردیم که کار را تمام کرده ایم. اینکه مقابل آتالانتا و تورینو مساوی کردیم و اینجا باختیم نشان می‌دهد که از لحاظ تمرکز و آمادگی روحی به مشکل خورده ایم.
در دیدار مقابل لاتزیو در فینال کوپا ایتالیا کاملا آماده خواهیم بود. نیمه اول خوبی را سپری کردیم، فقط باید سازمان یافته تر می‌بودیم. البته برایمان کاملا غیرقابل پیش بینی نبود ولی پیش بینی شده هم نبود. باید مطمئن شویم که برای هفته های پایانی کاملا آماده هستیم. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار