|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۳۳

دیشب در حساس ترین بازی هفته ۳۷ لالیگای اسپانیا رئال مادرید به مصا به مصاف سویا میرفت این بازی برای زیزو به منزله رویایی کردن سرمربیگری اش بود، زیرا در صورت برد در این بازی خیلی از موانع این تیم برای رسیدن قهرمانی برداشته میشد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، دیشب در حساس ترین بازی هفته ۳۷ لالیگای اسپانیارئال مادریدبه مصا به مصاف سویا میرفت این بازی برای زیزو به منزله رویایی کردن سرمربیگری اش بود، زیرا در صورت برد در این بازی خیلی از موانع این تیم برای رسیدن قهرمانی برداشته میشد، در واقع بعد از چند سال رسیدن به قهرمانی لالیگا بعد از چند قهرمانی بارسلونا در این لیگ به همراه قهرمانی لیگ قهرمانان کار ساده و همواری برای رئالی محسوب نمیشود و باید کار های سختی برای رسیده به این دو مهم انجام دهند.

انها که سه بازی دشوار تا اخر لیگ داشتند تنها یکی از این بازی ها در خانه بود که آنهم در برابر سویا در شب گذشته بود. سویایی که رئال با آن بازی داشت، خود را به اب و اتش میزد تا سهمیه ی لیگ قهرمانان را بدست آورد و رئال به شدت کار دشواری را برابر این تیم داشت، سویای ها که لیگ را با مربی خود خوب شروع کرده بودند در بازی با رئال اصلا وضعیت مناسبی نداشتند و با کوله باری از مصدوم به مصاف رئال رفته بودند.

این بازی که در نهایت با برتری رئالی ها با نتیجه ۱ _ ۴ تمام شد باه جنجالی همراه بود که در طی آن داور مسابقه، یک ضربه ایستگاهی برای رئال پشت محوطه جریمه سویا اعلام کرد. در حالیکه بازیکنان این تیم در حال چینش خط دفاعی خود بودند، ناچو ناگهان توپ را به سمت دروازه سویا شیلک کرد و توپ درون دروازه قرار گرفت سرجیو ریکو، گلر سویا به هیچ وجه آمادگی این ضربه را نداشت و نتوانست واکنشی نیز در قبالش داشته باشد.

آندوخار اولیور، کارشناس داوری، در مصاحبه با مارکا گفت که این گل در شرایط صحیح به ثمر رسیده و سالم است. آندوخار معتقد است که توپ در زمانی که ناچو به آن ضربه می‌زند، در حرکت نیست و ثابت است و بدین ترتیب، تصمیم داور برای سالم اعلام کردن گل درست بوده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار