|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۰۱

پیکه از سری بازیکنان متعصب و کری خوان دنیای فوتبال میباشد که حرف های او در مورد رئالی ها همیشه مورد توجه و بازتاب رسانه ها بوده است و واکنش رئالی ها را در بر داشته

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، پیکه از سری بازیکنان متعصب و کری خوان دنیای فوتبال میباشد که حرف های او در مورد رئالی ها همیشه مورد توجه و بازتاب رسانه ها بوده است و واکنش رئالی ها را در بر داشته که آخرین بار این ماجرا به بعد از قهرمانی رئال بازمیگردد که کاروان رئال ساعتی پس از اتمام بازی به فرودگاه مالاگا رفت تا به مادرید بازگردد. رئالی ها پس از رسیدن به مادرید راهی برنابئو شدند؛ جایی که یک اتوبوس روباز انتظارشان را می کشید. قهرمانان سپس راهی میدان سیبه لس شدند تا در حضور بیش از ۵۰ هزار هوادار، قهرمانی ۳۳ لالیگا را جشن بگیرند.

این جشن البته حاشیه هایی را نیز به دنبال داشت؛ از جمله همراه شدن چند بازیکن رئال با شعارهای توهین آمیز علیه پیکه.

هواداران رئال که به دلیل اظهارنظرهای تند چند سال اخیر پیکه به شدت از دست وی ناراضی هستند؛ شب گذشته شعار می دادند: " پیکه حرامزاده، به قهرمان سلام کن " و عجیب اینکه چند بازیکن رئال نیز با این شعارها همراه شدند.
همچنین شعار " به من بگو چه حسی داری " نیز بر علیه اتلتیکو سر داده شد تا به این شکل طعنه ای به رقیب همشهری نیز زده باشند.
شعارهای تند علیه پیکه باتاب گسترده ای در رسانه های بارسلونا داشته است.
اما خود پیکه نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و گفته که از این ماجرا ناراحت نیست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار