|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۶۰

امشب پرسپولیس ایران از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در قطر میهمان لخویای قطر بود و این بازی با توجه به باخت ۶ بر ۱ استقلال در بازی دشب به شدت برا کشورمان پر اهمیت بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امشبپرسپولیسایران از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در قطر میهمان لخویای قطر بود و این بازی با توجه به باخت ۶ بر ۱ استقلال در بازی دشب به شدت برا کشورمان پر اهمیت بود، زیرا در صورت صعود پرسپولیس حداقل کشورمان میتوانست امیدی به حفظ آبروی خود در این دوره از مسابقات داشته باشد.

این بازی که در نهایت با نتیجه ۱ _ ۰ به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و موجب صعودش شد، به شدت پر استرس و با هیجان بود و با اینکه پرسپولیس بارها و بارها دروازه اش تهدید شد و درجاهایی حتی تیر دروازه به کمکش آمد و نگذاشت قطری ها امیدوار شوند ولی در نهایت با ارائه یک بازی خوب منطقی این پرسپولیس بود که بازی خود را حساب شده و منطقی به پایان رساند و عزت و غیرت ایران را یک تنه زنده نگه داشت.

برانکو در حالی این برد را به دست آورد که بعد از یک فصل پر مخاطره وپر حادثه ۳بار در آستانه حذف در مسابقات لیگ قهرمانان قرار گرفته بود، هر بار فرصت موفقیت، با اشتباهات فردی در آستانه شکست رسیده بود اما به هر حال هر بار موفقیت برای سرخپوشان بدین شکل ثبت شد وبرانکویی که ۲بار در قطر بازنده شده بود، حالا ۲ تیم قطری را حذف کرد. حذف الریان به کمک الهلال اتفاق افتاد اما تیم لخویای قدرتمند را تنها وتنها قدرت فنی برانکو وفداکاری بازیکنان مهار کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار