|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۸۵

از زمانی که دنی آلوس بارسا را تابستان فصل پیش ترک کرد در این فصل بارسا با مشکلات فراوانی در پست دفاع راست رو به رو شد و در بسیاری از بازی ها شاهد آن بودیم که بارسا بسیاری از گل هایش را از سمت راست دریافت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، از زمانی که دنی آلوسبارسارا تابستان فصل پیش ترک کرد در این فصل بارسا با مشکلات فراوانی در پست دفاع راست رو به رو شد و در بسیاری از بازی ها شاهد آن بودیم که بارسا بسیاری از گل هایش را از سمت راست دریافت کرد.

اما بارسایی ها که با عوض شدن سرمربیشان به دنبال تحولی بزرگ دز تیم خود هستند و میخواهند که دیگر مانند فصلی که گذشت آسیب پذیر نشان ندهند در اولین گام خود به دنبال ترمیم دفاع راست خود هستند و برای تحقق این امر در پی آن هستند تا از بین بیرین و سمدو مدافع راست بنفیکا یکی را جذب کنند.

البته این را باید افزود که احتمال حضور بیرین در بارسا بیش از سمدو میباشد، چرا که چندی پیش طبق ادعای روزنامه آبولا، چاپ لیسبون، مذاکراتی جدی هم با بنفیکا برای به خدمت گرفتن «نلسون سمدو» داشته اند.
به ادعای این نشریه، بارسا حتی حاضر است ۵۰ میلیون یورو نیز به بنفیکا بپردازد که در این صورت سمدو به گران ترین دفاع راست دنیا تبدیل خواهد شد.

البته گزینه اول آبی اناری ها بیرین است ولی ابقای ونگر در آرسنال احتمالا باعثخواهد شد تا بیرین در جمع توپچی های لندن بماند.
پلان C بارسا جبرئیل سیدیبه، دفاع راست موناکو است که او نیز به منچسترسیتی نزدیک شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار