|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۹۶

امروز اولین خرید استقلال سریعا بعد از اینکه منصوریان لیستش را به باشگاه داد انجام گرفت و مهدی قائدی بازیکن جوان و خوش تکنیک تیم دسته یکی ایران جوان به استقلال پیوست.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، بالاخره بعد از حرف و حدیثهای فراوان علیرضا منصوریان روز گذشته نام بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه داد تا فعالیتاستقلالدر فصل نقل و انتقالات از امروز رسما آغاز شود.

سرمربیاستقلالپیش از این تصمیم داشت تا بعد از بازی با العین لیست خود را به صورت رسمی در اختیار باشگاه قرار ندهد تا بازیکنان این تیم از نظر ذهنی به هم نریزند اما او روز گذشته در جلسه ای که با سید رضا افتخاری داشت، لیست خود را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد تا فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات رسما آغاز شود.

اما امروز اولین خرید استقلال سریعا بعد از اینکه منصوریان لیستش را به باشگاه داد انجام گرفت و مهدی قائدی بازیکن جوان و خوش تکنیک تیم دسته یکی ایران جوان به استقلال پیوست. علیرضا منصوریان که چند وقتی است این بازیکن را زیر نظر دارد هم، با مهدی قائدی به صورت تلفنی به صحبت پرداخت و تقریبا مراحل انتقال او نهایی شده است. با توجه به اینکه قائدی زیر هجده سال سن دارد عقد قرارداد او باید با موافقت پدرش باشد. در ساعات پایانی امروز پدر او با توفیقی جلسه دارد تا رضایتنامه وی برای حضور در استقلال صادر شود.

مهدی قائدی ۱۸ ساله متولد استان بوشهر است.
صورت زیبا و با نمک جنوبی او همه را یاد بازیگر فیلم " باشو، غریبه ای کوچک " می اندازد.
او هم مثل سایر جنوبی های دیگر فوتبال تکنیک نابی دارد و گرفتن توپ از او بسیار سخت است.
او با سرعت و تکنیک بالای خود راحت بازیکن مقابل خود را دریبل می زند و در فرار از مدافعان و تک به تک شدن با دروازه بان بسیار ماهر است.
هواداران بوشهری به او لقب نیمار را داده اند.
بازی های چشمگیر او در لیگ ۱ برای ایرانجوان بوشهر باعثشده تا تیم های مطرح لیگ برتری از جمله سرخابی های پایتخت خواهان به خدمت گرفتن او شوند. پرسپولیسی ها مهدی طارمی را مامور کرده اند تا مهدی قائدی را متقاعد به پیوستن به پرسپولیس کند چرا که طارمی نیز بوشهری است و این می تواند در رابطه با خرید این بازیکن بسیار موثر باشد.
باشگاه ایرانجوان بوشهر اعلام داشته است که تا به حال به جز سرخابی ها، گسترش فولاد تبریز، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان برای خرید این بازیکن پیشنهاد رسمی داده اند.
پیشنهاد های قائدی از لیگ های اروپایی
مدیر برنامه ی این بازیکن جوان از پیشنهاد تیم های هلندی و تیم اول لیگ پرتغال خبر داده بود.
نیمار فوتبال بوشهر، در این فصل لیگ دسته اول برای تیم ایرانجوان بوشهر ۱۰ گل به ثمر رسانده است.
همه ی این بازیها و تکنیک ها و گلهای مارادونایی او نوید یک پدیده ی جدید در فوتبال ایران را می دهد.
امید است که با ادامه دادن این روند خوب، او را در تیم های مطرح اروپایی ببینیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار