|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۹۷

زلان ابراهیموویچ فصل پیش بازیکن آزادی بود که به اختیار خود به منچستر یونایتد پیوست و با اینکه ۳۵ سال سن داشت، بازی های بسیار خوبی را از خود ارائه داد و منچستر اگر در لیگ اروپا قهرمان شد تا حدود زیادی مدیون این بازیکن سوئدی بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، زلان ابراهیموویچ فصل پیش بازیکن آزادی بود که به اختیار خود به منچستر یونایتد پیوست و با اینکه ۳۵ سال سن داشت، بازی های بسیار خوبی را از خود ارائه داد و منچستر اگر در لیگ اروپا قهرمان شد تا حدود زیادی مدیون این بازیکن سوئدی بود، اما مصدومیت بد موقع زلاتان او را مدت زیادی از میادین دور کرد و حالا هم او ۶ ماه دیگر نمیتواند هیچگونه فعالیت فوتبالی خاصی انجام دهد.

این را باید گفت زلاتان با توجه به سن بالایش و مصدومیت شدیدیش، شاید نتواند ان زلاتان قبلی شود و افت محسوسی را داشته باشد و این در حالی است که این روز ها هم منچستر در بازار نقل و انتقالات به شدت به دنبال یک مهاجم خوب میگردد ظاهرا علاقه ای به تمدید قرار داد بازیکن سوئدی خود ندارد و فردا فهرست بازیکنانی که فصل بعد هم در این تیم خواهند ماند را اعلام خواهد کرد و انتظار می رود نام زلاتان در این فهرست نخواهد بود.

همچنین در روزهای اخیر اخباری در مورد رد پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی منچستر یونایتد برای جذب موراتا شنیده شده و به نظر می رسد رئال مبلغی در حدود ۹۰ میلیون یورو را برای فروش وی درخواست کرده است.

نشریه " میرر " ادعا می کند که مورینیو به سران رئال مادرید هشدار داده است که بیش از ۶۰ میلیون یورو برای هدف اول خود در تابستان پرداخت نخواهد کرد و در صورت عدم پذیرش پیشنهاد، به دنبال مهاجم دیگری خواهد رفت.

البته در این میان گریزمان تصمیم به ماندن در اتلتیکو گرفته و لوکاکو نیز احتمالا راهی چلسی خواهد شد تا مورینیو شرایط دشواری در مورد یافتن جانشین زلاتان داشته باشد.

موراتا دیشب و در مصاحبه ای بعد از دیدار اسپانیا برابر کلمبیا اذعان داشت که سال بعد نیز او و خامس همبازی خواهند بود و بسیاری این مصاحبه را به منزله حضور آنها در یونایتد می دانند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار