|
|
کدخبر: ۱۷۹۸۰۰

خامس رودریگز یکی از جدا شده های تقریبا قطعی رئال مادرید خواهد بود. پیشنهادات زیادی نیز برای این ستاره کلمبیایی وجود دارد.

یه گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، خامس رودریگز در این فصل کم برایرئالبازی کرد و دقایقی هم که در زمین بود نتوانست در حد و اندازه ی رئال مادرید ظاهر شود و نظر زیدان را جلب کند، در واقع این فصل خامس رودریگز بخاطر اینکه زیاد نیمکت نشین بود به شدت افت کرد و آن خامسی نبود که چندی سال پیش مادریدی ها او را به یکی از گران قیمت ترین بازیکن های تاریخ تبدیل کردند.

چندی پیش پدر خامس در باره نیمکت نشینی او گفت: وست دارم بازی کردن پسرم را ببینم. اگر به من بود، می‌گفتم به تیمی برود که بازی کند. استعدادی مثل خامس باید در زمین باشد. یک فوتبالیست، انسان خاصی است و او در این شرایط احساس خوبی ندارد. او استعدادی متفاوت نسبت به سه مهاجم خط حمله رئال دارد. "

پدرخوانده خامس درباره شرایط او در رئال گفت: " فکر نمی‌کنم باشگاه به او بی احترامی کرده باشد. فکر می‌کنم با او خیلی مهربان بوده اند. "

باشگاه های متعددی در اروپا خواهان جذب خامس هستند ولی یونایتد از دیگر باشگاه ها نزدیک تر است.

خامس رودریگز یکی از جدا شده های تقریبا قطعی رئال مادرید خواهد بود.
پیشنهادات زیادی نیز برای این ستاره کلمبیایی وجود دارد. او از چند تیم ایتالیایی و نیز از چلسی ویونایتدپیشنهادات خوبی دریافت کرده است. پیش از این گفته می شد خامس به یونایتد می پیوندد ولی حالا در اسپانیا از احتمال بالای انتقال او بهچلسیخبر می دهند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار