|
|
کدخبر: ۱۷۹۸۶۷

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: تفکر من و مدیران باشگاه به هم نزدیک است و من امیدوارم هستم با تغییراتی که صورت می گیرد تیم را در لیگ برتر حفظ کنم.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا سرانجام تکلیفش با مشکی‌پوشان مشخص شد یا خیر، گفت: صبح فردا نشستی را با مدیران باشگاه خواهم داشت و آنجا مشخص می‌شود که تکلیف ما چیست. قرار است فردا به جمع‌بندی نهایی برسیم و اگر قرار باشد ادامه بدهیم باید شرایط را بررسی کنیم البته دیدگاه‌های ما و مدیران باشگاه به هم خیلی نزدیک است ولی از آن سو هم باید به این فکر باشیم که یک نیم‌فصل بسیار سخت و طاقت‌فرسا را در پیش خواهیم داشت.

وی در خصوص عملکرد تیمش در دو بازی گذشته، گفت: ما در دو بازی قبل فقط ۱۳ بازیکن در اختیار داشتیم و چند بازیکن مصدوم بودند، چند نفر هم از تیم کنار گذاشته شده بودند. ما شرافتمندانه بازی کردیم و متأسفانه در دقیقه ۹۴ بازی با پارس جم آن پنالتی کذایی گرفته شد و همه چیز به هم ریخت اما من از عملکرد تیمم راضی هستم.

عنایتی در خصوص اینکه آیا تیمش در صورت ادامه همکاری با مشکی‌پوشان تغییرات زیادی خواهد داشت، ‌گفت: تغییرات در نیم‌فصل سخت است و اکثر بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌هایشان هستند و مثل اول فصل نیست که دست تیم‌ها باز باشد. ما سعی می‌کنیم تغییراتی داشته باشیم و از سویی هم باید بپذیریم تا زمانی که بازیکن قرارداد نبندد و سر تمرین نیاید نمی‌توان به حضور او امیدوار باشیم.

وی در خصوص آخرین شرایط عمران‌زاده، گفت: او به سختی تمرین می‌کند و روزی که مرزبان به اینجا آمد قرارداد او را امضا کرد و به شخصه خودم هم به عمران‌زاده علاقه دارم و امیدوار هستم که با هم یک کار گروهی و ماندگار را انجام بدهیم.

عنایتی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند مشکی‌پوشان را در لیگ برتر حفظ کند، گفت: من تمام توانم را به کار می‌گیرم اگر چه نمی‌توان آ‌ینده را پیش‌بینی کرد. امیدوارم که تغییراتی که می‌خواهیم صورت بگیرد و سعی من این است که سهمیه شهرم را در لیگ برتر حفظ کنم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار