|
|
کدخبر: ۱۸۰۵۲۱

چین اعلام کرده است که قصد دارد مراحل اجرای آزمایشی قطار پرسرعتی که دو شهر میزبان بازی‌های المپیک زمستانی 2022 را تا نیمه دوم سال آینده تکمیل کرده و به پایان خواهد رساند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت شینهووا نت، بر اساس گفته های منابع آگاه ، مقامات چینی درباره بازی های المپیک زمستانی سال 2022 میلادی که قرار است در دو شهر پکن و جانگجیاکو در کشور چین برگزار شود، عنوان کرده اند که روند حرکت آزمایشی قطارهای پر سرعت و مافوق سریعی که این دو شهر را به هم متصل می کند را نهایتا تا نیمه دوم سال آینده میلادی به اتمام برسانند.

هی هواووو - مدیر فنی سازمان راه آهن چین و عضو هیئت علمی مهندسی آکادمی چین - در این خصوص می گوید نسخه آزمایشی قطارهای پرسرعتی که شهرهای پکن و جانگجیاکو (دو میزبان بازی های المپیک زمستانی ۲۰۲۲) را به هم متصل می کند، تا پایان سال جاری 2018 میلادی ساخته و مونتاژ خواهد شد.

به گفته سازمان راه آهن چین، قطارهای المپیک از فناوری های نوین و مدرنی ساخته و طراحی شده است و به طور کلی، هوشمندتر و سبزتر از نسخه های پیشین است.

لازم به ذکر است که ساخت این مسیر ریلی نوین از اهمیت به سزایی برخوردار است، چراکه بعد از برگزاری و پایان یافتن بازی های المپیک زمستانی نیز کاربردهای فراوانی خواهد داشت.

قطارهای پرسرعت به میزبان‌های چینی المپیک می‌روند

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار