|
|
کدخبر: ۱۸۰۶۶۴

سرمربی سابق نفت تهران از شرایط تیم ملی و همچنین انتخاب کرانچار برای تیم امید صحبت کرد.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص گروه‌بندی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: قرعه خوبی بود و اختلاف دو تیم برتر گروه با دو تیم دیگر فاحش است و دو تیم صعود کننده به دوره بعد از الان مشخص هستند.

وی افزود: مهم‌ترین چالش تیم ملی در این دوره دیدار با عراق است که امیدوارم بچه‌های ما موفق شوند با پیروزی در این دیدار به عنوان سرگروه راهی دور بعد شوند و به جز عراق دو تیم دیگر نمی‌توانند دردسری برای ما ایجاد کنند.

سرمربی سابق نفت در ادامه با اشاره به میزبانی امارات در این رقابت‌ها گفت: این یک امتیاز ویژه برای تیم ما محسوب می‌شود چرا که هم ایرانی‌های زیادی در امارات ساکن هستند و هم به دلیل نزدیکی به کشور ما برای علاقه‌مندان به فوتبال سهل الوصول است و می‌تواند استقبال از بازی‌های ما را افزایش دهد.

افاضلی در مورد انتخاب کرانچار به عنوان مربی تیم امید عنوان کرد: خوشحالم که این انتخاب انجام شد. کرانچار یک سرمربی بین‌المللی و با تجربه است که هم تجربه خوبی از کار با جوانان دارد و هم شناخت خوبی روی فوتبال ما دارد که از هر جهت انتخاب خوبی بود ولی ما در گذشته و در طول دوره‌هایی که به المپیک صعود نکردیم مربیان خوبی هم داشتیم ولی مشکل اصلی مدیریت است که امیدوارم در دوره جاری این مشکلات وجود نداشته باشد.

وی در پایان در مورد طلبش از باشگاه نفت گفت: قدیم در مناسبات اداری اصطلاحی داشتیم به اسم مطالبات مشکوک الوصول و طلب من از نفت هم مثل طلبم از استیل‌آذین و چند تیم دیگر در این دسته جای می‌گیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار