|
|
کدخبر: ۱۸۰۷۰۵

ورزش > لیگ برتر - سیدرضا افتخاری در گفت‌وگویی درباره رقم قرارداد وینفرد شفر حرف‌هایی گفته که بیشتر باعث ابهام در این موضوع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرارداد وینفرد شفر با باشگاه استقلال صبح روز دیدار فینال جام حذفی تمدید شد و استقلالی ها با روحیه ای مضاعف پا به میدان این مسابقه گذاشتند و در نهایت عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کردند. درباره این تمدید قرارداد اما مثل قراردادی که در ابتدای ورود سرمربی آلمانی به ایران با او بسته شد، مبلغ محرمانه بود و هیچ رقمی اعلام نشد تا اینکه مدیر باشگاه استقلال در یک گفت‌وگو صبح امروز رقم قرارداد وینفرد شفر را «رقمی بین 600 تا 650 هزاردلار» اعلام کرده است. رقمی که ابهام ها درباره این قرارداد را بیش از پیش می کند.

استقلال در ابتدای ورود شفر اعلام کرد با او قراردادی 300 هزاردلاری امضا کرد است و گفتندواگر این مربی بتواند تیم را در رده سوم جدول قرار دهد ، قراردادش برای سال بعد تمدید می شود و رقمش از سوی ایران 600 هزار دلار است. حالا افتخاری از رقم اولیه 370 هزار دلاری سخن می گوید. از اینکه او قرار بوده 500 هزار دلار بگیرد و چون 7 هفته نبوده قراردادش شده 360 هزار دلار. اگرچه درباره اینکه بیش از 300 هزار دلار به سرمربی رسیده باشد ابهام های زیادی وجود دارد و تقریبا بسیاری از دلارهای گم شده ای این وسط سخن می گویند اما این حرف ها رسمیت ندارند و در حد گمانه هستند. ولی این اولین بار است که رقمی بیشض از 300 هزار دلاری که شفر گرفته درباره قرارداد از سوی مدیر باشگاه اعلام شده است.

اگرچه اگر قرار به توافق بر سر 600 هزاردلار برای سال دوم بود و حتی در دل دعواهای اخیر بر سر تمدید قرارداد و زمانی که شفر گفته بود هیچ پیشنهاد واقعی از سوی استقلال برای ادامه همکاری به او نشده است ، پندار توفیقی به نمایندگی باشگاه استقلال گفته بود:« اصلا بحث تمدید قرارداد مطرح نیست. او از سال قبل با ما قرارداد دارد!»

قراردادی که رقمش 600 هزار دلار بوده است و احتمالا اگر دوباره 50 هزار دلار ناگهان به کل مبلغش افزوده نمی شد به طوری که مشخص نشود از اول بوده یا نبوده ، پرداخت شده یا نشده است!

حالا اما افتخاری گفته قرارداد شفر با همان 600 هزار دلار تمید شده یا حالا نهایتا رقمی حدود 50 هزار دلار بیشتر. اینکه چطور قرارداد رسمی عدد مشخص ندارد ، خود نکته ای است که مدیر استقلال می تواند درباره این ابهامش سخن بگوید. یعنی شفر تمام این اختلافش با باشگاه بر سر 50 هزار دلار آپشن بوده است؟

41258

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار