|
|
کدخبر: ۱۸۰۷۴۰

مهاجم ایرانی المپیاکوس برای رسیدن به یک افتخار بزرگ سه گل کم داشت و نتوانست در آخرین بازی فصل این گل ها را به ثمر برساند.

به گزارش" ورزش سه" تیم المپیاکوس با حضور دو بازیکن ملی پوش ایرانی اش به نام های کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی در هفته آخر رقابت های لیگ یونان به مصاف تیم جیاننینا رفته و با وجود آنکه نتیجه بازی تاثیری در سرنوشت این تیم در جدول رده بندی نداشت با نتیجه 4 بر صفر مغلوب حریفش شد. المپیاکوس با این نتیجه و در پایان فصل 2017/2018 لیگ یونان با 57 امتیاز و پایین تر از آ ا ک و پائوک در رده سوم قرار گرفت.


اما بازی آخر المپیاکوس برای یک نفر حساسیت ویژه ای داشت و آن کریم انصاری فرد مهاجم این تیم بود که شانس داشت تا به عنوان آقای گلی رقابت های لیگ یونان برسد. کریم که فصل گذشته و در دو تیم پانونیوس و المپیاکوس تنها 6 گل زده بود امسال موفق شد 17 گل زده و به عنوان دومین گلزن برتر لیگ یونان برسد. او در حالی نتوانست عنوان آقای گلی را به دست بیاورد که پریجوویچ صرب در پائوک با 19 گل به عنوان آقای گلی رسید.


کریم انصاری فرد می توانست در بازی برای جیاننینا با زدن دو گل به مهاجم صربستانی پائوک برسد اما شرایط آب و هوایی و بی انگیزگی تیم المپیاکوس مانع از این شد تا مهاجم ملی پوش و ایرانی بتواند امسال به عنوان آقای گلی برسد. با این وجود زدن هفده گل در لیگ یونان نشان از آمادگی بالای کریم انصاری فرد دارد که البته به خوبی با پاس های احسان حاج صفی تغذیه می شود.

کفش طلای کریم در گل و لای گم شد(عکس)

کفش طلای کریم در گل و لای گم شد(عکس)

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار