|
|
کدخبر: ۱۸۰۷۸۷

قهرمان ووشو جهان گفت: طعم مدال‌های نقره و برنز بازی‌های آسیایی را چشیده‌ام اما قطعا ارزش مدال طلای بازی‌های آسیایی چیز دیگر است.

الهه منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، در خصوص قطعی شدن حضورش در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: بعد از اینکه یک بار مقابل سهیلا(منصوریان) به پیروزی رسیدم او تصمیم گرفت که از حضور در دیدار دوم انصراف بدهد و حضور من در بازی‌های آسیایی قطعی شود. در حال حاضر نیز تا شروع این مسابقات 3 ماه زمان داریم و خوشبختانه فدراسیون ووشو برنامه‌ریزی خوبی برای حضور در این مسابقات انجام داده است.

وی تصریح کرد: اینکه برای مسابقات این دوره تکلیف نفرات اعزامی زودتر مشخص شد، تصمیم بسیار خوبی بود چرا که در دوره‌های گذشته تا لحظات آخر استرس حضور در این مسابقات وجود نداشت و این موضوع تمرکز را از بین می‌برد. در حال حاضر از شرایط روحی بسیار خوبی برخوردار هستم و مربی تیم ملی نیز اعلام کرده است در 3 ماه باقیمانده از لحاظ شرایط بدنی نیز به آمادگی مطلوب دست پیدا خواهم کرد.

ملی‌پوش تیم ساندا بانوان در خصوص انگیزه‌های خود برای اضافه کردن مدال طلای بازی‌های آسیایی به کلکسیون مدال‌های نقره و برنز خود از این رویداد عنوان کرد: من طعم مدال‌های نقره و برنز بازی‌های آسیایی را چشیده‌ام اما قطعا ارزش مدال طلا چیز دیگری است.تمام تلاشم را در این دوره نیز انجام خواهد داد تا به مدال طلا دست پیدا کنم و احساس می‌کنم این اتفاق نیز خواهد افتاد.

منصوریان در خصوص حضور شهربانو منصوریان همراه او و غیبت سهیلا منصوریان در این مسابقات گفت: قطعا اگر تعداد سهمیه‌های ما برای حضور در این مسابقات بیشتر بود سهیلا نیز همراه من و شهربانو اعزام می‌شد. اینکه سهیلا ما را در این مسابقات همراهی نمی‌کند برای خود او و ما سخت است. سهیلا آرزو داشت در این رویداد به میدان برود اما به خاطر منافع تیم ملی تصمیم گرفت فضا را برای حضور من با توجه به تجربیات بیشترم فراهم کند.

قهرمان ووشو جهان در خصوص وضعیت قرارداد خود با باشگاه‌های چینی خاطر نشان کرد: من تا خردادماه با باشگاه چینی قرارداد داشتم اما با وجود اینکه پول خوبی نیز نسبت به درآمدهای تیم ملی دریافت می‌کردم به دلیل آغاز اردوهای تیم ملی از فروردین ماه تصمیم گرفتم به قرارداد خود خاتمه بدهم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار