|
|
کدخبر: ۱۸۰۷۹۹

در لیست 35 نفره تیم ملی 6 بازیکن حضور دارند که در بازی با مراکش می توانند به عنوان جایگزین سعیدعزت اللهی به میدان بروند.

به گزارش "ورزش‌سه"، محرومیت سعید عزت اللهی از دیدار اول تیم ملی در جام جهانی ماه ها است به یکی از دغدغه های طرفداران فوتبال تبدیل شده است. مدت ها است خیلی ها در انتظار معرفی جایگزین سعید عزت اللهی در مسابقه با مراکش هستند و به همین خاطر اخبار در این خصوص را بسیار دنبال می کنند.


در فهرست جدید کارلوس کی روش که از این لیست 23 بازیکن نهایی برای حضور در جام جهانی انتخاب می شوند، 6 بازیکن حضور دارند که می توانند به عنوان جایگزین عزت اللهی به میدان بروند.


کی روش در لیست 35 نفره خود علاوه بر گنجاندن نام سعید عزت اللهی 4 هافبک تدافعی به نام های احمدعبدالله زاده، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی و علی کریمی را نیز انتخاب کرده است. از این رو اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان باتجربه تیم ملی هم توانایی بازی در پست هافبک تدافعی را دارند و قبلا نیز چند بار در این پست به میدان رفته اند.


اگرچه سیستم بازی کی روش در جام جهانی احتمالا بازی با دو هافبک دفاعی است، اما خیلی ها عزت اللهی را مرد اول این پست می دانند و غیبت او مقابل مراکش را نگران کننده توصیف می کنند. با این وجود بازیکنان خوب دیگری کی روش در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و باید دید در نهایت مقابل مراکش کدام دو نفر به میدان می روند.


این در حالی است که در بازی با پرتغال و اسپانیا که سیستم تدافعی تیم ملی بیشتر آسیب پذیر می شود هم اینکه کدام بازیکن در کنار عزت اللهی به میدان برود، در نوع خود جالب خواهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار