|
|
کدخبر: ۱۸۱۰۶۳

آندرس اینیستا معتقد است تیم ملی فوتبال اسپانیا باید از ناکامی در جام جهانی برزیل درس بگیرد و در این دوره از مسابقات در روسیه بهتر کار کند.

به گزارش امیدنیوز ،

تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی‎های جام جهانی 2014 برزیل ناامیدکننده کار کرد و آندرس اینیستا معتقد است آن عملکرد باید درسی برای تیم ملی کشورش در جام جهانی روسیه باشد.

4 سال پیش لاروخا در حالی در برزیل حاضر شد که مدافع عنوان قهرمانی بود، آن هم قهرمانی‌‌ای که با گل برتری اینیستا در فینال به دست آمده بود، اما در دوره بعد در مرحله گروهی حذف شد.

اینیستا در این باره گفت: در آن دوره از بازی‎ها در سطحی که باید می‌‌بودیم، نبودیم. اما به نظرم فاکتور خاصی وجود ندارد که به خاطرش خودمان را سرزنش کنیم. می‌‌توان به هر نکته‌‌ای اشاره کرد، اما نه موضوع خستگی بود و نه تمرکز، بسیاری از مسائل بودند که دست به دست دادند و این طور شد.

اینیستا در ادامه گفت: باید به برای دستاوردهایت ارزش قائل باشی، فراموش نکنیم قهرمانی در جام جهانی چیزی غیرممکن بود که ما آن را ممکن کردیم. انجام این کار بسیار بسیار سخت است. خیلی سخت است که از تک تک مراحل صعود کنی. اتفاقی که در برزیل برایمان افتاد باید زنگ خطر باشد تا در روسیه خوب کار کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار