|
|
کدخبر: ۱۸۱۴۹۰

اسلام آباد - ایرنا - روزنامه پر شمارگان 'نیوز' پاکستان با انتشار گزارشی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه نوشت: ایران، روسیه را با قلبی شکسته ولی با غرور ترک کرد.

در این گزارش آمده است:این تیم قدرتمند آسیا با تساوی 1-1 با پرتغال در روز دوشنبه از جام جهانی حذف شد و موجب دل شکستگی هواداران به دلیل به ثمر نرساندن گل از سوی 'مهدی طارمی' بازیکن این تیم شد.
در گزارش این روزنامه در خصوص وضعیت ایران در میان تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه آمده است:اگرچه تیم ایران در گروه سختی قرار گرفت و با پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شد، در مرحله مقدماتی این رقابت ها، بازی مخاطب پسندی از خود ارائه داد.
در این گزارش آمده است:'علیرضا بیرانوند' دروازه‌بان ایران که توانست پنالتی‌ کریستیانو رونالدو را مهار کند، گذشته پر فراز و نشیبی داشت، وی زمانی بی‌خانمان بوده و پیش از فوتبال حرفه‌یی شدن در کارواش کار کرده است.
در این گزارش آمده است: مهار توپ رونالدو از سوی بیرانوند باعث شد که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای مساوی کردن مقابل پرتغال انگیزه پیدا کند، با این حال شرح زندگی شخصی این فوتبالیست پیش از این تاثیرگذار است.
علیرضا پیش از این که در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حضور پیدا کند، در سن 12 سالگی خانه را ترک می‌کند، در یک تولیدی لباس، در کارواش و پیتزا فروشی کار کرد تا به آرزوهای بزرگش دست یابد.

*** اخبار ورزشی تیم ایران در دیگر رسانه پاکستانی
روزنامه اردو زبان 'امت' پاکستان نیز با انتشار خبری دیرهنگام، اعلام کرد که 'اقدام هواداران تیم ملی فوتبال ایران رونالدو را کلافه کرد'.
در خبر این روزنامه آمده است: دقیقا یک شب پیش از آغاز بازی ایران و پرتغال، هواداران تیم ملی فوتبال ایران با تجمع روبه روی هتل رونالدو ستاره فوتبال تیم پرتغال، تمامی شب را با سرو صدا گذراندند به نحوی که رونالدو نتوانست بخوابد و در نتیجه این بازیکن پرتغالی نتوانست دروازه تیم ملی فوتبال ایران را بگشاید و این بازی با نتیجه یک - یک به پایان رسید.
به گزارش این روزنامه، داستان از این قرار بود که طرفداران تیم ملی فوتبال ایران شب قبل از بازی پرتغال و ایران در نزدیکی هتل تیم ملی پرتغال تجمع کرده و به اشکال مختلف به سر و صدا پرداختند.
هواداران تیم فوتبال ایران مقابل محل سکونت تیم ملی فوتبال پرتغال به ویژه زیر اتاق خواب رونالدو جمع شده به سروصدا پرداختند به نحوی که وی آن شب را نتوانست به استراحت بپردازد.
رونالدو که از این وضعیت ناراحت شده بود، یکبار با آمدن بر بالکن از هواداران ایرانی خواست از سرو صدا خودداری کنند اما هواداران تیم ملی فوتبال ایران گوششان به این اعتراض بدهکار نبود و به این درخواست توجهی نکرده و با روش های مختلف به سروصدا و غوغای خود ادامه دادند و این وضعیت تا صبح ادامه داشت بدین ترتیب رونالدو در آن شب نتوانست پلک بر هم بگذارد.
در ادامه خبر این رسانه پاکستانی آمده است: نتیجه این اقدام از سوی هواداران تیم فوتبال ایران روز بعد کاملا آشکار بود زیرا که رونالدو در زمین بازی فوتبال در برابر تیم ملی ایران بسیار خسته و درمانده به نظر می رسید و نه تنها نتوانست گل به ثمر برساند بلکه فرصت طلایی پنالتی را نیز از دست داد.
بر اساس خبر این رسانه، مسئولان تیم ملی فوتبال پرتغال عدم ارائه بازی خوب از سوی این تیم در مقابل ایران را به اقدام هواداران تیم ملی فوتبال ایران در شب قبل از مسابقه نسبت می دهند و گفته می شود که شکایتی نیز علیه هواداران ایرانی به فیفا ارائه شده است تا در آینده از این نوع اقدامات از سوی هواداران جلوگیری به عمل آید.
در بخش دیگر خبر این رسانه آمده است: از سوی دیگر هزاران زن ایرانی از اینکه ممنوعیت حضور آنان در استادیوم فوتبال از سوی دولت برداشته شده است ابزار خوشحالی کردند، بانوان ایرانی توانستند با حضور در استادیوم آزادی در تهران بازی تیم ملی ایران با حریفان را در پرده ای عظیم که در استادیوم آزادی تعبیه شده بود تماشا کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار