|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۵۴

خداداد عزیزی:

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی‌ها که ادعای فوتبالیست بودن دارند نباید در مورد این رشته حرف بزنند بلکه تخصص آن‌ها لوازم آرایش است.

به گزارش امیدنیوز ،

خداداد عزیزی در خصوص اظهارات حسین کعبی مبنی بر اینکه یک بچه 7 ساله هم صحنه تک به تک بازی با استرالیا را گل می‌کرد، گفت: همین اول بگویم اسمی از این آقایی که در مصاحبه آوردید از من نیاورید، چون بزرگ می‌شود. یکسری افراد به تازگی پیدا شدند که با مصاحبه کردن در مورد افرادی مثل من خودشان را بزرگ می‌کنند.

*پروین، مهاجرانی، دایی و عابدزاده باید در مورد من حرف بزنند

اگر علی پروین، حشمت مهاجرانی، علی دایی، احمد عابدزاده، کریم باقری، حمید استیلی، مهدوی‌کیا و خیلی‌های دیگر در مورد من اظهار نظر کنند آن را روی چشمم می‌گذارم، ولی این افرادی که شما اسم می‌برید ریز هستند.

*قد و قواره یک عده همین است

من نیازی ندارم در مورد گل به استرالیا توضیح دهم. آن جمعیتی که به خیابان ریخته بود خودشان می‌دانند که من چه کاری انجام دادم که آن هم برای این مردم وظیفه‌ام بوده است. قد و قواره یک عده همین است که بخواهند در مورد بزرگان صحبت کنند، ولی من می‌دانم از چه می‌سوزند. به این نفرات توصیه می‌کنم به جای مصاحبه کردن در مورد من زیر ابروی خود را بردارند.

*با 40 بازی ملی مرد سال آسیا و بهترین بازیکن جام‌ملت‌ها شدم

شاید یک عده ندانند که من خداداد عزیزی در این فوتبال چه کار کردم، اما با 40 بازی ملی مرد سال آسیا شدم و با همان یک گل ملی که دوستان می‌گویند اولین ایرانی بودم که در آسیا به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌ها انتخاب شدم. 2 دوره در جام جهانی فوتبال بازی کردم و در سه قاره توانستم فوتبال بازی کنم. بعضی آقایان را با 100 بازی ملی حتی بچه محله‌هایشان نمی‌شناسند. طرف هر سال می‌خواست به لیورپول یا منچستریونایتد برود، ولی سر از لیگ «۲» درآورد. با همه این شرایط یادتان باشد تا روز آخر زندگی‌ام زیرابروهایم را برنمی‌دارم. زمانی بود که مرد‌ها سبیل‌ می‌گذاشتند و خالکوبی می‌کردند، اما ترکیب خالکوبی و زیر ابرو را در فوتبالیست ایرانی نفهمیدم.

*برخی‌ها با لباس تیم‌ملی دزدی کردند

اگر بخواهم در مورد مسائل تیم ملی صحبت کنم یک کتاب می‌شود. در تورنمنت هنگ کنگ اتفاقاتی افتاد که آقایان شاهرخی و فرکی هم شاهد هستند. برخی آقایان که نمی‌دانم چه کسانی بودند از فروشگاه با لباس تیم ملی دزدی کردند و پلیس این کشور یک ساعت ما را نگه داشته بود.

*از کاپیتان تیم ملی بپرسید چه کسی زیرآب قطبی را زد

بگذریم که یک عده از آقایان به دنبال این بودند که زیرآب افشین قطبی را بزنند و کاپیتان آن زمان تیم ملی می‌تواند در مورد این مسائل شهادت بدهد. بی‌خیال. اگر بخواهم حرف بزنم خیلی‌ها باید بروند.

*قبل از بازی برای برخی‌ها سنگ جمع می‌کردیم تا باد آن‌ها را نبرد

وقتی علی پروین می‌گوید عزیزی یکی از فوتبالیست‌های بزرگ این مملکت است و مصطفی دنیزلی‌ می‌گوید اگر دو فوتبالیست در ایران حضور داشته باشد یکی از آن‌ها خداداد است چرا باید جواب یک بچه را بدهم. وقتی مردم در برنامه نود به من به عنوان یکی از 11 بازیکن تاریخ ایران رای می‌دهند چرا باید جواب یک بچه را بدهم؟ ما قبل از بازی‌ها برای بعضی بازیکنان که خیلی سبک بودند سنگ جمع می‌کردیم و در جیب‌شان می‌ریختیم تا آن‌ها را باد نبرد! شنیده‌ام گفته‌اند سپیدرود لیگ دویی بسته شده. بله وقتی کاپیتان آن تیم فلان بازیکن باشد معلوم است که سپیدرود هم لیگ دویی می‌شود.

*آقا کوچولو، شما در مورد لوازم آرایش صحبت کن نه فوتبال!

از قول من بنویس، کوچولو، پسر جان! در مورد من بزرگان فوتبال ایران، مثل مهاجرانی، پروین، روشن، قلعه‌نویی، کریمی و ... حرف می‌زنند، آن‌ها سطح فوتبال من را می‌دانند، ولی شمایی که تخصصت در مورد رژ لب، ریمل و لوازم آرایش است در مورد فوتبال صحبت نکن! اگر 200 بازی ملی هم داشته باشی بچه‌محل‌هایت هم تو را نمی‌شناسند، این را یادت باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار