|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۹۰

کرارجاسم هافبک عراقی تیم نفت آبادان در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس توانست یک پاس گل زیبا به بازیکن تیمش بدهد

 کرارجاسم هافبک عراقی تیم نفت آبادان در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس توانست یک پاس گل زیبا به بازیکن تیمش بدهد. او که پس از پایان بازی به دلیل شکستگی از ناحیه دنده در بیمارستان حضور داشت در خصوص اتفاقات این دیدار وهمچنین درگیری‌اش با سیدجلال حسینی صحبت‌های زیر را انجام داد.

از کسب تساوی مقابل پرسپولیس راضی بودید؟

فکر می‌کنم ما باید در این بازی پیروز می‌شدیم. حق ما برد بود و اگر در دقایق آخر تمرکز لازم را حفظ می‌کردیم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم این تجربه‌ای برای ما شد تا بدانیم فوتبال 90 دقیقه است و باید تا آخرین لحظه برای بردن تلاش کنیم.

یک پاس گل زیبا به میلاد جهانی دادی؟

میلاد جهانی بازیکن بسیار خوبی است حرکت در فضاهای خالی را بسیار خوب بلد است او تمرکز بالایی دارد و از قدرت شوتزنی هم به خوبی استفاده می‌کند باید اعتراف کنم بچه‌های ما دراین بازی عملکرد خوبی داشتند.

شنیده شد بعد از بازی دچار مصدومیت شدی ؟

از شب بعد از بازی به دلیل برخوردی که با یکی از بازیکنان پرسپولیس داشتم از ناحیه دنده دچار یک شکستگی کوچک شدم وتا صبح هم در بیمارستان شرکت نفت بودم جالب است زمانی که در این صحنه مصدوم شدم داور از من می‌خواست هر چه زودتر از زمین بلند شوم.

در نیمه دوم در یک صحنه با جلال حسینی به درگیری لفظی پرداختی؟

مشکلی خاصی بین ما نبود از او خواستم بازی را زودتر شروع کند اما جالب است بازیکن شماره سه پرسپولیس یعنی شجاع خلیل زاده شروع به فحاشی کرد البته این را هم بگویم اکثر پرسپولیسی‌ها در طول بازی عصبانی بودند. وقتی بازی تمام شد من در راهروی ورزشگاه سید جلال را دیدم و حتی صورت او را بوسیدم تا همه چیز را فراموش شده بداند.

در طول بازی مدام با بشار رسن خوش وبش داشتی؟

هر دوی ما عراقی هستیم. بشار یک بازیکن فوق العاده خوبی است او به همراه طارق همام آینده تیم ملی عراق را تشکیل می‌دهند من اعتقاد دارم در تیم پرسپولیس در بازی مقابل ما فقط بشار خوب بود

در مورد طارق صحبت کردی، عملکرد او را در استقلال چطور دیدی؟

اتفاقا شب گذشته با طارق تلفنی صحبت کردم و به او گفتم استقلال هواداران بسیاری دارد و تو باید با تلاش زیاد بتوانی رضایت آنها را جلب کنی. او هم خودش این موضوع را قبول داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار