|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۹۹

قبل از شروع دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل، بد نیست نگاهی به شرایط این تیم قطری داشته باشیم.

به گزارش امیدنیوز ،

الدحیل فصل پیش با اقتدار، از 66 امتیاز ممکن 60 امتیاز را در لیگ ستارگان کسب کرد و موفق شد آسان‌ترین قهرمانی در لیگ قطر را رقم بزند.

آخرین باخت الدحیل مربوط می‌شود به زمانی که با نام «لخویا» در فوتبال قطر فعالیت می‌کرد. البته آن‌ها در خرداد 96 و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 مقابل پرسپولیس شکست خوردند که این پیروزی می‌تواند قبل از شروع دیدار روز سه شنبه، از نظر روحی وزنه مناسبی برای پرسپولیس باشد.

برترین گلزن الدحیل در لیگ قهرمانان 2018 یوسف العربی است که موفق شده در 8 بازی اخیر تیمش در این مسابقات 9 گل به ثمر برساند. همچنین از جونیور به عنوان مهم‌ترین خرید الدحیل در نقل و انتقالات امسال یاد می‌شود. ستاره جدیدی که از بلژیک با مبلغ هنگفت ۵.۲ میلیون یورو جذب شد تا عنوان گرانترین بازیکن الدحیل را از آن خود کند. وی با 9 گل در کنار بونجاح از السد آقای گل لیگ قهرمانان هستند. این هافبک 24 ساله 4 فصل گذشته را در تیم استاندارد لیژ بلژیک بازی کرده است.

همچنین تائه هی از کره جنوبی هافبک الدحیل است که هشتمین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند. او یک بازیکن گلزن است. این بازیکن در 3 بازی گذشته الدحیل در لیگ قطر برای این تیم به میدان رفته و 2 گل به ثمر رسانده است. تائه هی همچنین پیش از این و در 7 فصل گذشته‌ای که در الدحیل حضور داشته 66 گل به ثمر رسانده که برای یک هافبک، آمار قابل توجهی است.

لوکاس مندز برزیلی، مدافع 28 ساله این تیم نیز در هر 3 بازی گذشته الدحیل در لیگ ستارگان قطر فیکس بوده و احتمالا در دیدار مقابل پرسپولیس هم از ابتدا به میدان خواهد رفت. این بازیکن فصل گذشته هم در 17 دیدار برای تیم قطری بازی کرده است.

آن‌ها البته اسماعیل محمد و کریم بوضیاف را به علت مصدومیت در تیم شان نخواهند داشت، اما با این حال، نبیل معلول سرمربی الدحیل با یک لیست پر از ستاره و بازیکنان قدرتمند مواجه است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار