|
|
کدخبر: ۱۸۲۰

کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز رضایت از بازیکنان جدید تیمش گفت: خواسته‌های من در نقل‌وانتقالات با کمی تغییر اما به خوبی اجابت شد و اکنون سپاهانی داریم که از پارسال قوی‌تر است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، زلاتکو کرانچار با ابراز رضایت از بازیکنان جدید تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: آنها بازیکنان خوبی هستند. درخواست‌های من تقریبا اجابت شد و بازیکنانی را که مدنظرم بودند، گرفتیم. البته با کمی تغییر اما در کل خوب بود. از تیم خلعتبری و سوکای که جزو بهترین‌های فصل گذشته سپاهان بودند، جدا شدند که اتفاق خوبی نبود و واقعا دوست نداشتیم آنها را از دست بدهیم. سوکای مصدوم شد اما خلعتبری با ما قرارداد یک ساله داشت و شاید باید قرارداد دو، سه ساله می‌بستیم که چنین اتفاقی رخ ندهد. به هر حال او با تیم عجمان قرارداد بسته بود و دیگر نمی‌توانست بماند. جدایی سوکای هم تحمیلی بود.

وی درباره وضعیت آماده‌سازی سپاهان نیز خاطرنشان کرد: اوضاع تیم و تمرینات مساعد است. شرایط بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و چهار مسابقه تدارکاتی عالی برگزار کردیم. تاکنون به شکل خوبی آماده شدیم و مهیای حضور در لیگ برتر هستیم.

کرانچار در پاسخ به اینکه سپاهان امسال قوی‌تر است یا پارسال، گفت: قطعا با بازیکنانی که ماندند و بازیکنان جدیدی که گرفتیم، سپاهان امسال قوی‌تر از تیم پارسال است. ما تیم محکم و مدعی قهرمانی لیگ هستیم.

وی با اشاره به حضور دو بازیکن استقلال در سپاهان تصریح کرد: این بازیکنان تشخیص دادند که بهتر است امسال در سپاهان باشند. آنها می‌توانستند انتخاب‌های دیگری داشته باشند اما به هر حال آمدند تا با استراتژی ما کار کنند. این بازیکنان عصاره و ثمره فوتبال و لیگ ایران هستند و در فوتبال حرفه‌ای نباید آنها را منتسب و تحت مالکیت یک باشگاه دانست.

سرمربی سپاهان در واکنش به اینکه آیا مجتبی جباری در فهرست درخواستی‌اش بود، گفت: خیر جباری نبود اما وقتی دیدیم او در حال جدا شدن از استقلال بوده و یک بازیکن آزاد است، سریع او را جذب کردیم. جباری را یک بازیکن فوق‌العاده می‌دانم. حضور او در کنار نوید‌کیا می‌تواند زوج خوبی را تشکیل داده و هیچ مشکلی را برای سپاهان به وجود نمی‌آورد. با سیستم‌هایی می‌توانیم بازی کنیم که هر دو این بازیکنان همزمان در ترکیب باشند و بدرخشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار