|
|
کدخبر: ۱۸۲۰۵۳

کریم بنزما و گرت بیل، به فرم بسیار خوب خود در دیدار شب گذشته رئال مادرید مقابل لگانس با گلزنی هایشان ادامه دادند.س

به گزارش "ورزش سه"، نمایش درخشان این دو ستاره نشان داد که پس از کریستیانو رونالدو و جدایی او به مقصد یوونتوس، زندگی در مادرید جریان دارد.

از همین رو، گرت بیل که 5 سال پیش در چنین روزهایی به رئال پیوسته بود، زمان زیادی را تلف نکرد و خیلی سریع با یک ضربه زیبا در دقیقه 17، دروازه حریف را باز کرد. پاسکاری خوب سرخیو راموس و دنی کارواخال در سمت راست و همچنین تصمیم بیل در دویدن ، باعث شد که دفاع آنها به هم بریزد و کارواخال با ارسال یک توپ به موقع برای بیل، یک پاس گل برای خود به ثبت رساند.

بیل و بنزما؛ لذت زندگی بدون رونالدو

بیل و بنزما؛ لذت زندگی بدون رونالدو

اما برتری مادریدی ها خیلی دوام نیاورد و کاسمیرو با خطا به روی خاویر اراسو، یک پنالتی به حریف داد که توسط کوریو به گل تبدیل شد و کورتوا نتوانست مانع آن شود.

خولن لوپتگی پس از اولین گلی که تیمش در این فصل دریافت کرد، به هیچ وجه نگران نشد. بنزما بار دیگر پا پیش گذاشت و موفق شد گل دوم رئال را به ثمر برساند. یک سانتر دقیق روی سر او توسط آسنسیو، او را در موقعیت خوبی قرار داد و بنزما نیز با ضربه ی سر قدرتمند، دروازه حریف را باز کرد.

بیل و بنزما؛ لذت زندگی بدون رونالدو

در ابتدا داور تشخیص داد که بنزما پیش از زدن ضربه سر، با دست بازیکن حریف را هول داده ولی پس از بررسی صحنه توسط سیستم کمک داور ویدیویی، متوجه شد که تشخیص اشتباهی داشته و گل رئال را سالم اعلام کرد.

اما گل دوم بنزما، بسیار زیبا بود. او یک پاسکاری خوب با مودریچ انجام داد و در لبه محوطه جریمه، حرکتی رو به بالا انجام داد و ناگهان یک شوت در جهت مخالف زد که توپ به زیبایی هر چه تمام تر در درون دروازه جای گرفت و کاری از گلر ساخته نبود.

بنزما پس از گلزنی در دیدار شب گذشته، حالا مقابل 33 تیم لالیگایی توانسته گلزنی کند.در حالی که صحبت های زیادی از این می‌شد که زوج بنزما و بیل با خروج رونالدو از زیر سایه ستاره پرتغالی خارج خواهند شد، به نظر این صحبت ها حقیقت داشته و فعلا هفته های خوبی برای این دو سپری می‌شود.

تا به اینجا، سپیدپوشان 7 گل در 3 بازی خود در لالیگا به ثمر رسانده اند و این بهترین شروع رئال در 5 سال اخیر است، بدین ترتیب کدام تیم به رونالدو نیاز دارد! هوش، قدرت، تکنیک و آمادگی آنها ، واقعا این زوج را به زوجی مهار نشدنی تبدیل کرده است. لوپتگی نیز اعتماد کاملی به هر دو بازیکن دارد.

او گفت:" بیل کاملا متعهد به تیم است، می‌خواهد فصل خوبی را داشته باشد. او خوب تمرین می‌کند و خوشحالیم که بازیکنی مثل او در تیم ماست. این تازه شروع کار ماست. بنزما هم خوشحال است. او خوب تمرین می‌کند، در فرم خوبی قرار دارد و انگیزه و شور و هیجانش هم بالاست. مطمئنا او با گل‌هایش به تیم کمک زیادی خواهد کرد."

بیل و بنزما؛ لذت زندگی بدون رونالدو

بیل و بنزما؛ لذت زندگی بدون رونالدو

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار