|
|
کدخبر: ۱۸۲۲۱۲

کمتر کسی فکر می کرد در بازی دیروز و در نیمه دوم پرسپولیس 3 گل به تیم الدحیل بزند و با حذف این تیم قطری متمول به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود.

به گزارش "ورزش سه"، البته برانکو این را باور داشت و در بین دو نیمه سعی کرد این باور را به شاگردانش القاء کند. اما در این سایه این باور آمادگی بدنی سرخپوشان نقش تاثیرگذاری در کامبک پرسپولیسی ها داشت. در صحنه ای که سید جلال حسینی دروازه الدحیل را باز کرد و این گل سرآغاز یک معجزه بزرگ شد به طور واضح مشخص است این مدافع 37 ساله از میزان آمادگی بالایی برخوردار است. او در شرایطی به توپ ضربه زد که رو به دروازه نبود و توپ در ارتفاع بود. پای چپ سید جلال با وجود ارتفاع بالای توپ به خوبی بالا آمد و بعد از چرخش، پا توپ را به جایی هدایت کرد که باید می کرد. همه این ها نشان می دهد مربی بدنساز تیم پرسپولیس یک مربی بدنساز خوب است که بازیکنان این چنین بازی می کنند.


پرسپولیس در ادامه هم به خاطر شرایط بدنی خوب روی توپ ها خیمه زد و بعد از گل های دوم و سوم هم سرخپوشان این آمادگی را داشتند که حملات جدیدی را طراحی کنند. بدن علی علیپور روی گل دوم چنان مدافع مستقیم الدحیل را از بازی خارج کرد که جای هیچ گونه بحثی باقی نگذاشت. تنه به تنه منشا با مدافعان الدحیل هم رای به برتری این بازیکن و در نهایت گل سوم را داد.


حالا می شود گفت پشت هر تیم موفق یک مربی بدنساز خوب است.


به یاد داریم مارکو ابتدای فصل که پرسپولیسی ها را تمرین می داد در برخی از جلسات تمرین اشک پرسپولیسی ها در می آمد تا جایی که به شوخی در پایان تمرین به سر و کول مارکو می ریختند و او را کتک می زدند. هر جلسه ای که مارکو به پرسپولیسی ها استراحت می داد برای آنها یک خبر خوشحال کنند بود و نتیجه آن تمرینات سخت دیشب در بازی با الدحیل دیده شد.


اشک هایی که مارکو در ابتدای فصل از پرسپولیسی ها در آورد دیشب تبدیل به اشک شوق شد. نتیجه ای که در تاریخ ثبت شد و در ادامه هر اتفاقی رخ دهد شکست الدحیل یک افتخار بزرگ برای پرسپولیس خواهد بود.

اشک هایی که مارکو از پرسپولیسی ها در آورد

(عکس: امیر حسین خیر خواه)

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار