|
|
کدخبر: ۱۸۲۳۴۶

دو تیم والنسیا و بارسلونا، امشب در ورزشگاه مستایا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از کسب سه نتیجه ضعیف پیاپی در لالیگا، به دنبال این است که روند خود را تغییر داده و بلاخره به پیروزی دست پیدا کند. شاگردان والورده در دیدار پیشین خود در چمپیونزلیگ مقابل تاتنهام قرار گرفتند و در ومبلی موفق شدند 4-2 این تیم را شکست داده و پیروزی خوبی کسب کنند. حال آنها به دنبال ادامه این روند و کسب نتیجه در لالیگا خواهند بود.

پیش بازی والنسیا - بارسلونا

رئال مادرید، اصلی ترین رقیب بارسا که هم امتیاز با آنهاست، شب گذشته مقابل آلاوس متحمل شکست شد و فرصت خوبی برای بارسا به وجود آمده تا اختلاف خود با رقیب را افزایش داده و فاصله بیندازد.

در آن سو والنسیا با 8 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها پس از 5 بازی ناکامی در کسب پیروزی، هفته گذشته موفق شدند رئال سوسیداد را شکست دهند و امتیاز مهمی در این دیدار کسب کنند. حال باید دید آیا آنها می‌توانند در خانه به روند پیروزی ادامه دهند یا بار دیگر دچار افت خواهند شد.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، والنسیا موفق به کسب پیروزی نشده و بارسا در 5 بازی به برتری رسیده و دیگر دیدار نیز با تساوی یافته است. سانتی مینا تنها غایب احتمالی والنسیا برای این بازی است، در حالی که در آن سو، سرخی روبرتو و ساموئل اومتیتی به این بازی نمی‌رسند و حضور لوئیس سوارز مشخص نیست.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی والنسیا - بارسلونا

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار