|
|
کدخبر: ۱۸۲۶۵۰

رئال پس از چند بازی ناکامی بالاخره رنگ پیروزی در لالیگا را دید. پیروزی با چاشنی خوش شانسی انگار که با رفتن لوپتگی، بدشانسی هم از رئال جدا شده باشد.

به گزارش امید نیوز ، پیروزی رئال مادرید بر وایادولید البته که با شانس همراه بود. پس از دو ضربه بازیکنان وایادولید که به تیر افقی برخورد کرد، رئال روی یک اتفاق به گل اول رسید و گل دوم نیز با پنالتی حاصل شد اما اگر در تجزیه و تحلیل شکست های رئال با لوپتگی نمی توانستیم فاکتور بدشانسی را به عنوان مهمترین دلیل عنوان کنیم، حالا هم نباید پیروزی رئال با سولاری را تنها متوجه خوش شانسی بدانیم.

سولاری و تفکرات بزرگ؛ نوید ظهور زیدان جدید

وینیسیوس

سولاری روز گذشته تصمیماتی گرفت که در نهایت به کار رئال آمدند. برخی از آنها همان هایی بودند که در زمان حضور لوپتگی فقدان آنها حس می شد. برای شروع می توان به اعتمادی که سولاری به وینیسیوس داشت اشاره کنیم.

در زمانی که بازی بدون گل دنبال می شود، سولاری وینیسیوس را به جای گرت بیل وارد زمین کرد. 20 دقیقه حضور او در زمین، بیشتر از تمام دقایقی بود که وینی در زمان لوپتگی تجربه کرده بود. از روی شانس، تصادف یا هرچه که دوست دارید اسمش را بگذارید، روند بازی با وینیسیوس در زمین عوض شد. تعویض او کاملا تعیین کننده بود.

سولاری به دلیل کار کردن با وینیسیوس در تیم دوم رئال، شناختی کامل از این پدیده برزیلی داشت. او به خوبی می دانست که وینی چه کیفیتی دارد و چه چیزهایی با حضورش در زمین به سود رئال تغییر می کند. ستاره ای که بوی گل می دهد و با هر حرکت او به سمت دروازه می توان انتظار یک موقعیت گل داشت. این را وایادولید با تمام وجودش درک کرد. ملیا نیز چند روز پیش به این باور رسیده بود.

سولاری و تفکرات بزرگ؛ نوید ظهور زیدان جدید

اودریوسولا-رگیلون

دومین تصمیم درست سولاری که لوپتگی از آنها غفلت می کرد، بازی دادن به مدافعان کناری تخصصی به جای کارواخال و مارسلو بود. اودریوسولا و رگیلون، روز گذشته جانشین کارواخال و مارسلوی مصدوم شدند و خوش درخشیدند. به خصوص رگیلون که بارها با سانترهای خطرناک خود ایجاد موقعیت کرد. در زمان لوپتگی بارها شاهد بودیم که در غیاب کارواخال و مارسلو، او به جای میدان دادن به اودریوسولا و رگیلون، به بازیکنانی فرصت می داد که پست تخصصی آنها جای دیگر بود. او تنها یک بار در غیاب مارسلو به رگیلون میدان داد که آن هم بازی با زسکا در مسکو بود. دیداری که رئال 1-0 شکست خورد.

سولاری و تفکرات بزرگ؛ نوید ظهور زیدان جدید

ایسکو

تصمیم بعدی، نیمکت نشین کردن ایسکو بود. بازیکنی که چندی پیش و پس از بهبودی از جراحی آپاندیس به میادین بازگشت و عجیب اینکه لوپتگی خیلی زود او را وارد ترکیب اصلی کرد. 60 دقیقه برابر لوانته، 58 دقیقه برابر ویکتوریا پلژن و 90 دقیقه مقابل بارسا در حالی که کاملا مشخص است که ایسکو هنوز به فرم قبل از جراحی خود برنگشته است.

سولاری اما روز گذشته در حالی که بازی بدون گل بود، کاسیمیرو را از زمین بیرون کشید و نیم ساعت به ایسکو میدان داد. کاسیمیرو تا لحظه تعویض، از بهترین های زمین بود ولی نیاز رئال یک تغییر هجومی تر بود و ایسکو به همین دلیل وارد زمین شد. ورود او پیغامی بود برای سایر بازیکنان که تیم نیاز به گل دارد و باید هجومی تر بازی کنند. ایسکو در بازی با ملیا نیز استراحت کرده بود و با همین روند، رفته رفته به روزهای خوبش باز خواهد گشت.

تصمیماتی که روز گذشته سولاری اتخاذ کرد و لوپتگی در دوران حضورش نسبت به آنها بی توجه بود، در نهایت بردی شیرین و حیاتی را برای رئال به ارمغان آورد. سوای خوش شانسی رئال در بازی روز گذشته، نمی توان و نباید از تصمیمات سولاری بی توجه عبور کرد. اگر شما بلیت بخت آزمایی خریداری نکنید، نمی توانید انتظار برنده شدن هم داشته باشید.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار