|
|
کدخبر: ۱۸۲۹۰۴

تیم العین امارات که حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست، در حالی خود را آماده حضور در جام جهانی باشگاه‌ها می‌کند که به دنبال جذب تماشاگر خارجی است.

به گزارش امید نیوز ؛  باشگاه العین امارات که به عنوان نماینده کشور میزبان جام جهانی باشگاه‌ها باز هم فرصت حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده است، قصد دارد با استفاده از جمعیت خارجی‌های مقیم این کشور سکوهای خالی ورزشگاه خانگی‌اش را پر کند.

العین که برای دیدار با نماینده نیوزلند در اولین بازی از مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها آماده می‌شود، در این رقابت‌ها با حضور شش بازیکن خارجی به میدان خواهد رفت و در همین راستا مسئولان این باشگاه با سفارت‌های کشورهای این بازیکنان و خصوصاً انجمن‌های اتباع این شش کشور در امارات رایزنی‌های لازم را صورت داده‌اند تا به این شکل حداقل در مسابقاتی همچون جام جهانی باشگاه‌ها تماشاگر بیشتری به ورزشگاه جذب کنند.

شیوتانی از ژاپن، لوکاس برزیلی، حسین شحات مصری، مارکوس برگ از سوئد، حامد دومبیا از مالی و روبن روبیروی پرتغالی؛ شش بازیکن خارجی العین در جام جهانی باشگاه‌ها هستند و مسئولان این باشگاه روی حضور مصری‌ها، برزیلی‌ها، ژاپنی‌ها و همچنین اتباع کشور مالی که در امارات اقامت دارند، حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند!

در این بین مصری‌ها بیشترین جمعیت متمرکز را در کشور امارات دارند که انتظار می‌رود با همکاری سفارت مصر تعداد زیادی از اتباع این کشور به شکل سازمان یافته جهت حمایت از تیم العین به این شهر اعزام شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار