|
|
کدخبر: ۱۸۳۱۰۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش نخواستند ماندنم طولانی‌تر شود.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از بازی با ویتنام گفت: ما بازی دوم خودمان را در پیش داریم، ویتنام تیم خوبی است که برای این مسابقات تدارکات خوبی دارد. البته ایران هم تیم خوبی است و قرار است بجنگیم و امیدوام که فردا بازی خوبی انجام دهیم و برنده شویم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که با توجه به برد پر گل مقابل یمن تیم ملی ایران می‌تواند برد پرگلی مقابل ویتنام کسب کند یا خیر گفت:  تفاوتی که بین فوتبال و صحنه تئاتر وجود دارد این است که شما در فوتبال باید رقابت کنید. وقتی ما رویایی در سر داریم باید تلاش کنیم و آنها هم تلاش می‌کنند که به برد برسند. در بازی‌های اول دیدیم که چه دشواری هایی وجود دارد. ویتنام هم کادر فنی خوبی دارد و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. آنها در چند ماه گذشته 13 بازی دوستانه داشته‌اند ولی مطمئنا با وجود اینکه بازیکنان آنها صادقانه برای تیمشان می‌جنگند ما هم تلاش می‌کنیم که در این بازی به برتری برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا واقعا به تفاضل گل بالا در بازی با ویتنام فکر می کند یا خیر گفت: نه ما به این موضوع فکر نمی کنیم چون مغرور نیستیم. ایران تیمی است که از افراد فروتن شکل گرفته و من به عنوان رهبر تیم سعی می کنم اصول را به تیمم منتقل کنم. من همیشه تلاش کرده ام مسائل پایه و شخصیتی را به بازیکنانم بیاموزم، احترام به حریف یکی از اصول من است و اگر به حریف احترام نگذاریم اصول را زیر پا گذاشته ایم. ما به تمامی رقبای ایران احترام گذاشته ایم و این کار را در ادامه هم انجام خواهیم داد.

وی در خصوص حضور نلو وینگادا در اردوی تیم و اینکه وی قبلا کمک هایی را به تیم ملی انجام داده و حضورش چقدر می تواند به تیم ملی ایران کمک کند گفت: من همیشه در طول مربیگری ام سعی کردم از افرادی استفاده کنم که به من کمک کنند و لایق باشند. خوشبختانه دوستانی داشته ام که همیشه به من کمک کرده اند. این بار هم نلو وینگادا به ما کمک کرده و در این 8 سال شاید کارهایی کرده و از طریق دوستانم هتل هایی را برای تیم ملی رزرو کرده ام. البته با مشکلاتی که از نظر مالی داشته ایم این کارها صورت گرفته است. شخصی مثل دکتر کرک از استرالیا در حال حاضر در کنار ما حضور دارد و او و وینگادا به صورت رایگان در حال کمک به ما هستند که مطمئنا کمک این افراد می تواند به موفقیت ما کمک کند. اعتقاد راسخ دارم که اگر بخواهیم موفق شویم نیاز به 2 تیم داریم، یک تیم بیرون از زمین و یک تیم داخل زمین. در تیم 2 بازیکن فوق العاده داشته ام، جواد نکونام تا زمانی که بود خیلی به ما کمک کرد و حالا مسعود شجاعی این کار را می کنند و رهبری فوق العاده است. این نفراتی که اسمشان را بردم جزو بهترین خانواده های فوتبالی من بوده اند.

 کی روش در خصوص اینکه تیم ملی ویتنام چقدر پیشرفته کرده است گفت: من عملکرد این تیم در سوزوکی کاپ را پیگیری کردم، این تیم، تیم بسیار خوبی است و آنها با سازماندهی خوب در طول بازی با عراق فوتبال مثبتی انجام داده اند. مربی آنها (ویتنام) با گاس هیدینگ قبلا کار کرده و تماشای بازی این تیم مقابل عراق برای ما هم خوب بود و هم یک نوع هشدار محسوب می شد.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه این روزها خبر حضور او روی نیمکت کلمبیا در رسانه های مختلف دنیا منتشر می شود و نظرش در این باره چیست گفت: الان زمان مناسبی برای مطرح کردن اینگونه صحبت ها نیست چون الان وظیفه ای دارم که باید تمرکزم را روی بازی با ویتنام و عراق بگذارم. ما هنوز مسیر بسیار بلندی در پیش داریم و باید به ادامه مسابقات فکر کنیم.

 وی تاکید کرد: تنها مطلبی که از آن مطمئن هستیم این است که فدراسیون فوتبال ایران با هماهنگی وزارت ورزش نخواستند ماندن من طولانی تر شود. این موضوع هم مربوط به الان نیست و از مدت ها قبل مشخص شده بود. در حال حاضر وظیفه دشواری داریم و فقط روی وظیفه خودمان فکر می کنیم البته ما یک خانواده قوی فوتبالی هستیم و شجاعی می تواند بگوید چقدر در تیم ما اتحاد وجود دارد. الان اگر حرفی بزنم بی احترامی به تیم ویتنام است.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار